میرتاج‌الدینی در گفت‌و‌گو با پانا:

اتحاد کشورهای اسلامی اولین قدم مقابله با جنایات رژیم صهیونیستی است

تهران (پانا) - نماینده مردم تبریز و اسکو در مجلس گفت اتحاد کشورهای اسلامی اولین قدم در راستای مقابله با جنایات رژیم صهیونیستی و یک امر لازم و ضروری است.

کد مطلب: ۱۴۱۶۵۳۹
لینک کوتاه کپی شد
اتحاد کشورهای اسلامی اولین قدم مقابله با جنایات رژیم صهیونیستی است

سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی در گفت‌وگو با پانا ضمن اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی، اظهار کرد: «نهادهای حقوق بشری در این قضیه بسیاری ضعیف عمل کردند. جنایت‌های جنگی رژیم صهیونیستی آشکارتر از آفتاب است. کشتار زنان و کودکان غیرنظامی، مناطق مسکونی، بمباران معابر و بیمارستان‌ها را شاهد هستیم که سازمان‌های حامی حقوق بشر در این راستا اقدام جدی نمیکنند.»

وی افزود: «شورای امنیت سازمان ملل نیز در وتوی رژیم آمریکاست بنابراین ملت‌ها باید همصدا و متحد با این اقدامات مقابله کنند.»

نماینده مردم تبریز در مجلس بیان کرد: «زمان آن خواهد رسید که جوانان مومن از میان مسلمانان در مقابله با رژیم صهیونیستی و مقابله با آنها لحظه‌ای درنگ نخواهند کرد.»

میرتاج‌الدینی خاطرنشان کرد: «اتحاد کشورهای اسلامی اولین قدم در راستای مقابله با جنایات رژیم صهیونیستی است که یک امر لازم و ضروری است.»

نوار غزه بیش از دو هفته است که در معرض حملات رژیم صهیونیستی قرار گرفته است و محله‌های مسکونی آن زیر آماج بمباران جنگنده ها و پهپادهای رژیم اسرائیل قرار دارد. این حملات ددمنشانه موجب شهید، مفقود و زخمی شدن ساکنان محاصره شده این منطقه که بیشتر آنها را کودک و زنان تشکیل می دهند شده است و رژیم نژاد پرست صهیونیستی از ورود مواد اولیه به غزه جلوگیری می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار