بارش ۴ روزه باران و برف در ۲۲ استان

تهران (پانا) - سازمان هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی به کشور و بارش ۴ روزه باران، برف و رعدوبرق در ۲۲ استان، درخصوص خسارت به کشاورزان هشدار صادر کرد.

کد مطلب: ۱۴۱۵۸۵۶
لینک کوتاه کپی شد
بارش ۴ روزه باران و برف در ۲۲ استان

داده‌های سازمان هواشناسی نشان می‌دهد امروز در شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، برخی مناطق ایلام،‌لرستان، مرکزی، شمال خوزستان،‌ چهارمحال و بختیاری، ارتفاعات شرقی تهران و فردا در برخی مناطق لرستان،‌ خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، اصفهان،‌شمال فارس، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، ارتفاعات کرمان،‌ هزمرگان، شمال سیستان و بلوچستان و ارتفاعات البرز مرکزی رگبار باران، رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی شده است.

روز پنجشنبه در چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، فارس، بوشهر، هرمزگان، کرمان،‌ شرق یزد، خراسان جنوبی،‌ سیستان و بلوچستان، و جمعه در کرمان،‌ سیستان و بلوچستان و هرمزگان رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد شدید موقتی و در برخی مناطق گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

شدت بارش‌های چهارشنبه برای چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، پنجشنبه کرمان،‌هرمزگان و جنوب فارس و روز جمعه برای کرمان و سیستان و بلوچستان است و در این مناطق بارش تگرگ نیز پیش‌بینی شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار