استاندار آذربایجان‌غربی:

روستاهای بالای 20 خانوار از آب و گاز برخوردار می‌شوند

رسالت دولت ارائه خدمات به مردم در مناطق کم‌برخوردار است

ارومیه (پانا) - استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به خدمات صورت گرفته در روستاهای استان در 40 سال گذشته، گفت این خدمات در دولت سیزدهم با نگاه ویژه به محرومیت‌زدایی، عدالت‌محوری و توازن انجام شده و در این راستا تلاش می‌شود تا پایان دولت، همه روستاهای بالای 20 خانوار استان از آب و گاز طبیعی برخوردار شوند.

کد مطلب: ۱۴۱۵۸۲۷
لینک کوتاه کپی شد
روستاهای بالای 20 خانوار از آب و گاز برخوردار می‌شوند

محمدصادق معتمدیان در جمع مردم روستای قزل داغ عجم بخش مرکزی شهرستان ماکو بیان کرد: تا به امروز خدمات بسیار خوبی در حوزه های برق، فضاهای آموزشی، درمانی، آبرسانی و گازرسانی در روستاها صورت گرفته و سعی در تکمیل این طرح‌ها داریم.

وی همچنین خاطرنشان کرد: در قالب نهضت آبرسانی، همه روستاهای دارای مشکل را با همراهی قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) سپاه پاسداران، تا پایان دولت از این نعمت برخوردار خواهیم کرد.

استاندار آذربایجان غربی به اقدامات ارزشمند 2 سال اخیر در حوزه اتصال روستاهای استان به شبکه سراسری گاز طبیعی نیز اشاره کرده و افزود: این روند را با سرعت بیشتری ادامه داده و همه روستاهای بالای 20 خانوار استان را از این خدمت برخوردار خواهیم کرد.

معتمدیان همچنین با بیان اینکه در مسیر ارائه کامل خدمات به روستاییان قدم بر می داریم، اضافه کرد: تا جایی که امکان داشته باشد، امکانات حداکثری برای رفاه بیشتر مردم روستایی مهیا می کنیم تا جمعیت مولد روستایی، با فراغ بال بیشتر در جهت تولید روزافزون گام بردارند.

وی در ادامه یکی از مهمترین رسالت های دولت های مختلف در نظام جمهوری اسلامی ایران را ارائه خدمات به مردم به ویژه در مناطق کم برخوردار و روستایی دانسته و افزود: با وجود همه مشکلات 40 سال گذشته از جمله جنگ تحمیلی و تحریم های ظالمانه دشمنان علیه ایران، اقدامات خوبی صورت گرفته و در دولت نیز نگاه ویژه ای به مناطق کم برخوردار شده است.

استاندار آذربایجان غربی محرومیت زدایی، عدالت محوری و توازن را نیز از شعارهای دولت سیزدهم معرفی کرده و گفت: یکی از نشانه های این امر، حضور رئیس جمهور طی سال اول دولت در همه استان ها و حضور دوباره از ابتدای سال دوم بود که خیر و برکات زیادی به دنبال داشت.

معتمدیان همچنین افزود: در این سفرها، بسیاری از پروژه های ملی، استانی، کوچک و بزرگ در روستاها و شهرها با توجه ویژه دولت و تاکیدات رییس جمهور به سرانجام رسید و زمینه توسعه مناطق مختلف فراهم شد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه دور دوم سفرهای شهرستانی در استان آغاز شده و با قدرت ادامه دارد، اضافه کرد: در این دور، مصوبات دور اول بررسی شده و با بحث و تبادل نظر در خصوص موانع پیش روی مصوبات بر زمین مانده، زمینه رفع این موانع فراهم می شود.

استاندار آذربایجان غربی بر اجرای مصوبات دور اول سفر به شهرستان ماکو تا دهه فجر امسال نیز تاکید کرده و افزود: تامین زمین برای ساخت مسکن در روستاها از اولویت های دولت بوده و نباید هیچ جوانی در هیچ روستایی مشکلی در این خصوص داشته باشد.

معتمدیان در پایان با تاکید بر برنامه ریزی برای تامین آب در فصل بهار در منطقه، یادآور شد: مدیران نهادهای مسئول هر کمکی که برای ارتقای تولید باغداران و دامداران در این منطقه لازم است، انجام دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار