مدیرکل آموزش و پرورش استان؛

اقناع سازی فکری و ذهنی دانش آموزان، مهم ترین الویت حوزه علمیه و آموزش و پرورش

زاهدان(پانا)_مدیرکل آموزش و پرورش استان بر ضرورت اقناع سازی فکری و ذهنی دانش آموزان به عنوان مهم ترین الویت برنامه های مشترک حوزه های علمیه و آموزش و پرورش تاکید کرد

کد مطلب: ۱۴۱۵۳۴۲
لینک کوتاه کپی شد
اقناع سازی فکری و ذهنی دانش آموزان، مهم ترین الویت حوزه علمیه و آموزش و پرورش

حسن بروشکی مدیرکل آموزش وپرورش استان در جلسه مشترک با مدیریت حوزه های علمیه خواهران استان، نقطه عطف و آغاز تحول در عرصه تعلیم و تربیت را مدرسه عنوان نمود و اظهار داشت: مبنای کار همه مدارس حرکت در مسیر اجرایی شدن مفاد و ساحت های ششگانه سند تحول بنیادین است.


وی افزود: رسیدن به حیات طیبه دانش آموزان در دل سند تحول بنیادین نهفته است و اقامه نماز برای خودسازی و یافتن خود حقیقی بسیار مهم و تاثیرگذار خواهد بود.


مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان ادامه داد: ترویج فرهنگ دین و دیانت و انجام تکالیف شرعی در بین دانش‌آموزان یک ضرورت است و در همین راستا برقراری و استمرار زنگ نماز در مدارس بیش از پیش احساس نیاز می شود.


بروشکی گفت: توسعه فرهنگ قرآنی و وجود کرسی های تلاوت قرآن در مدارس نیز کمک شایانی به تقویت روحیه ایمانی و توحیدی دانش آموزان خواهد کرد که می طلبد با جدیت پیگیر این مهم باشیم.


وی خاطرنشان کرد: اقناع سازی فکری و ذهنی دانش آموزان مهمترین اولویت برنامه‌ های مشترک حوزه های علمیه و آموزش و پرورش خواهد بود و این فعالیت ها باید مستمر و مداوم باشد.


مدیرکل آموزش و پرورش استان بیان کرد: نسل امروز نیازمند دریافت پاسخ سوالات، مطالبات و شبهات ذهنی خود است و باید گفتمان سازی پیرامون این موضوعات شکل گیرد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار