بانوان قمی 13 مدال درالمپیاد کشوری آمادگی جسمانی کسب کردند

قم (پانا)- بانوان ورزشکار قمی در نخستین دوره المپیاد آمادگی جسمانی کشور 13 مدال رنگارنگ کسب کردند.

کد مطلب: ۱۴۱۵۱۲۰
لینک کوتاه کپی شد
بانوان قمی 13 مدال درالمپیاد کشوری آمادگی جسمانی کسب کردند

بانوان ورزشکار قمی در نخستین دوره المپیاد آمادگی جسمانی کشور که در 8 رشته ورزشی با حضور 600 ورزشکار و در دو بخش آقایان و خانم ها از 25 تا 27 مهرماه به میزبانی تهران برگزار شد، خوش درخشیدند.

به گفته سعید کاملی رئیس هیأت آمادگی جسمانی استان قم، در بخش بانوان 15 ورزشکار و در بخش آقایان 7 ورزشکار از قم در این المپیاد حضور یافتند.

وی تصریح کرد: در بخش بانوان در رشته فیزیکال فیتنس از قم لیلا عیسی خانی موفق به کسب مدال طلا، الهه عیسی‌آبادی و مرضیه اسلامی موفق به کسب مدال نقره و مبینا پارساوند موفق به کسب مدال برنز شدند. در این بخش تیم قم روی سکوی نخست مسابقات ایستاد.

کاملی ادامه داد: در رشته فیوژن فیتنس تیم قم با ترکیب فاطمه آقامیری، مهسا ایوبی، معصومه قهرمان‌پور، مه‌سیما کاظمی و معصومه آرزومندی با هدایت مریم ایوبی رتبه سوم مسابقات را کسب کردند.

رئیس هیأت آمادگی جسمانی استان قم خاطرنشان کرد: همچنین در رشته کتل‌بل از استان قم نفیسه سیفی‌زاده صاحب مدال طلا، فریبا زندیه مدال نقره و زهرا دارابی مدال برنز شدند. در مجموع کاروان بانوان ورزشکار قمی با کسب 13 مدال رنگارنگ این مسابقات را پشت سر گذاشت.

وی در ادامه با بیان اینکه میزبانی از مسابقات کشوری از برنامه‌های آینده هیات آمادگی جسمانی استان قم است، بیان کرد: هیات آمادگی جسمانی هیات نوپایی است که طی سال‌های اخیر در قم تشکیل شده است. اما باتوجه به اینکه آمادگی جسمانی مادر همه ورزش‌هاست به دنبال توسعه این هیات ورزشی در استان قم هستیم.

کاملی در پایان گفت: میزبانی از مسابقات کشوری تاثیر بسزایی در رشد و ارتقای کیفیت فنی ورزشکاران، مربیان و داوران ما دارد و به نوعی کلاس‌های آموزشی محسوب می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار