صدور بیانیه بسیج دانش‌آموزی استان البرز در محکومیت رژیم صهیونیستی

کرج (پانا) - بسیج دانش‌آموزی استان البرز در مصلی نماز جمعه کرج با صدور بیانیه‌ای، ضمن محکومیت شدید حملات رژیم غاصب و اشغالگر اسرائیل به مردم مظلوم غزه با مردم فلسطین اظهار همبستگی و همدردی کرد.

کد مطلب: ۱۴۱۴۸۱۲
لینک کوتاه کپی شد
صدور بیانیه بسیج دانش‌آموزی استان البرز در محکومیت رژیم صهیونیستی

متن پیام به شرح زیر است.

ظلم و جنایت چند روز اخیر رژیم غاصب صهیونیستی در حق ملت مظلوم و مسلمان فلسطین خصوصا مردم مظلوم غزه نشان از نژادپرستی و جنایت کاری صهیونیست های غاصب داشته و دارد. این جنایات سابقه ای بیش از ۷۰ سال دارد و نشان دهنده ذات جنایتکار رژیم غاصب صهیونیست است.

اوج وقاحت و چهره جنایتکارانه این رژیم جعلی با بمباران بیمارستان غزه و شهادت صدها نفر کادر درمانی و زن و کودک بی گناه به وقوع پیوست محاصره غذایی و دارویی و بستن آب بر روی یک ملت، در کنار بمباران وحشیانه و کور آنان از مصادیق برجسته جنایت برعلیه بشریت است.

اما امروزه جهان شاهد یک عملیات پیچیده امنیتی، اطلاعاتی و نظامی مقاومت فلسطین در شهرک های صهیونیستی است.

صرف نظر از خسارات تاریخی وارد شده به رژیم صهیونیستی؛این عملیات چتر امنیتی موساد که در دنیا برتری خود ساخته ای برای آن ایجاد کرده بودند را به چالش کشید.

در عملیات"طوفان الاقصی"هیمنه اسرائیل شکسته شد و تصویری که رژیم صهیونیستی از شکست ناپذیری خود به جهان مخابره کرده بود را به فنا برد.

در واقع عملیات طوفان الاقصی شکاف امنیتی موساد در فلسطین اشغالی را در برابر دیدگان جهان به نمایش گذاشت و از پوشالی بودن این قدرت رونمایی کرد.

حالا ای مدعیان دروغین حقوق بشر که در برابر این حوادث سکوت کرده اید و وقیحانه حمایت های همه جانبه خود از این رژیم جعلی را ادامه می دهید و در کنار ظالم بر مظلوم می تازید چه جوابی برای بشریت دارید!؟

آیا چشم هایتان این کودک کشی ها و ضعیف کشی ها را نمی‌بیند؟

یا گوش هایتان چنان سنگین شده که فریاد مظلومیت کودکان و زنان و مردم مظلوم فلسطین را نمی شنود!؟

رئیس مجمع علوی بسیج استان البرز به همراه فرماندهان و روسای بسیج؛ضمن تمجید از شجاعت و هوشمندی گروه های مقاومت و تبریک پیروزی های طوفان الاقصی،حمایت همه جانبه و همیشگی خود را از مردم مظلوم فلسطین در نوار غزه،کرانه باختری،اراضی اشغالی ۱۹۴۸ و اردوگاه های فلسطینیان در لبنان و سوریه اعلام کرده و از همه دولت های عربی و اسلامی،چهره های تاثیرگذار و همه آزادی خواهان جهان و سازمان های بین المللی و حقوق بشری می خواهد که ضمن هوشیاری در برابر دوگانه کردن(ظلم_مظلوم نمایی)این رژیم جعلی در برابر این جنایات هولناک سکوت و مصلحت سنجی را کنارگذاشته و ضمن محکومیت صریح و قاطع حمایت کامل و عاجل سیاسی،مادی و معنوی از مجاهدان فلسطینی و مردم مظلوم غزه به عمل آورند.

و در پایان برمجاهدان فلسطینی مظلوم و ارواح طیبه شهدای مقاومت..سلام و درود می‌فرستیم و از درگاه الهی پیروزی نهایی ملت مظلوم و مقاوم غزه و فلسطین بر اشغالگران قدس شریف و آزادی مسجد الاقصی را مسئلت می کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار