مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۹شهر تهران:

امروز در فلسطین تقابل جبهه استکبار و اسلام به وضوح نمایان است

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۹شهر تهران با صدور بیانیه ای جنایات ددمنشانه رژیم غاصب صهیونیستی را محکوم کرد.

کد مطلب: ۱۴۱۴۷۵۴
لینک کوتاه کپی شد
امروز در فلسطین تقابل جبهه استکبار و اسلام به وضوح نمایان است

متن بیانیه حبیب اله قربانی مهر، بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«وسَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ…

جنایت هولناک و ددمنشانه در حمله به بیمارستان المعمدانی غزه که منجر به شهادت گسترده بیماران بی گناه و پناه آوران به این مکان به ویژه زنان و کودکان معصوم گردید، خشم گسترده و انزجار بی سابقه بر علیه رژیم کودک کش و غاصب صهیونیستی را در میان ملت‌های سراسر جهان به دنبال داشت.

امروز در فلسطین تقابل جبهه استکبار و اسلام به وضوح نمایان است. عرصه‌ای که در آن نبردی نابرابر بین ظلم و آزادی خواهی در جریان است. در یک سو رژیمی خودکامه و برخوردار از تمام توان اقتصادی، سیاسی و نظامی جبهه کفر که به هر گونه جنایتی دست می زند و در سوی دیگر ملتی مظلوم و مسلمان که در دفاع از خود تنها و مظلوم و بدون کمک و حمایت می باشند.

ما برای رویارویی با اسرائیل و حضور در این کارزار حق و باطل، دوشادوش همه جبهه یکپارچه جهان اسلام لحظه شماری می‌کنیم و نماز را به امامت فرمانده معظم کل قوا در قدس شریف اقامه خواهیم کرد.

ملت مسلمان و آگاه ایران و به خصوص جامعه ولایت‌مدار فرهنگیان منطقه ۱۹ هم صدا با مسلمانان و آزادی خواهان جهان، جنایت ‌های بی‌رحمانه و غیر انسانی رژیم غاصب صهیونیستی را شدیداً محکوم می‌کند و ضمن تمجید از شجاعت و هوشمندی گروه های مقاومت و پیروزی های جبهه حماس در عملیات غرور آفرین "طوفان الاقصی"، از سکوت مجامع بین‌المللی در نسل‌کشی مردم مظلوم فلسطین انتقاد کرده و همبستگی و حمایت قاطع خود را از مردم بی‌دفاع و مظلوم غزه اعلام می دارد.

"اینجانب با ابراز انزجار و محکومیت شدید اقدام جنایتکارانه و وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی، به روح بلند همه شهدای مظلوم و والامقام مقاومت درود فرستاده و رهایی قدس شریف را به عنوان آرمانی الهی از چنگال صهیونیسم غاصب از درگاه حضرت دوست مسئلت می‌نمایم".

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار