مدیر آموزش و پرورش نیشاور:

افتتاح اتاق حسی حرکتی تاک با مضمون تفکر، اتحاد و کوشش در نیشابور

نیشابور (پانا) - مدیر آموزش و پرورش نیشاور گفت اتاق حسی حرکتی تاک با مضمون تفکر، اتحاد و کوشش در محل دبستان نابینایان شهید امامیان (وکیلی ۴) با صرف اعتبار ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۴۱۴۲۸۶
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح اتاق حسی حرکتی تاک با مضمون تفکر، اتحاد و کوشش در نیشابور

سید مهدی قاضی معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور با گرامیداشت روز جهانی عصای سفید و اظهار خرسندی از افتتاح اتاق حسی، حرکتی تاک گفت: توجه ویژه به دانش آموزان نابینا، کم بینا و دانش آموزان مدارس استثنایی وظیفه همه ما است.

وی با تقدیر از خیرین نیک اندیشی که عنایات و توجهات خاصی به این آموزشگاه و سایر دانش آموزان دارند، افزود: اتاق حسی حرکتی تاک یکی از اهداف مهمی بوده که با همت اداره استثنایی استان و مدیریت آموزش و پرورش نیشابور تکمیل شد و اجرای آن باعث می‌شود دانش آموزان نابینا و کم‌بینا بتوانند از شرایط و امکانات این اتاق استفاده و آموزش‌های لازم را فرا بگیرند.

وی ادامه داد: دانش آموزان با نیازهای ویژه شاید در ظاهر دچار کمبودهایی باشند، اما در مسیر زندگی همواره ثابت کردند که می‌توانند در مشاغل مختلف موثر بوده و تلاش‌های خود را در قالب فعالیت‌های گوناگون به جامعه ارائه دهند.

مدیر آموزش و پرورش نیشابور اضافه کرد: یکی از سیاست هایی که می تواند باعث انگیزه بخشی دانش آموز پرتلاش با نیازهای ویژه شود به کارگیری آنها پس از تحصیلات تکمیلی است که این امر در یادگیری دانش آموزان نقش بسزایی دارد.

در این مراسم علاوه بر افتتاح اتاق تاک، اتاق آموزشی ویژه دانش آموزان پیش دبستانی نیز افتتاح و خیرین آموزشگاه که در تهیه لوازم التحریر به دانش آموزان نابینا و کم‌بینا کمک کردند و همچنین برادر شهید امامیان که نام این آموزشگاه به این شهید عزیز مزین شده است، مورد تجلیل قرار گرفتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار