در نامه غریب‌آبادی به دبیرکل سازمان ملل، رئیس شورای حقوق بشر و کمیسر عالی حقوق بشر مطرح شد؛

قصور جامعه بین‌المللی در رسیدگی به جنایات رژیم اسرائیل به بحران بشردوستانه تبدیل می‌شود

تهران (پانا) - معاون امور بین‌الملل قوه‌قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر در نامه‌ای به دبیر کل سازمان ملل متحد، رییس شورای حقوق بشر و کمیسر عالی حقوق بشر، خواستار توقف حملات و جنایات رژیم اسرائیل علیه مردم بی‌دفاع فلسطین و رسیدگی به جنایات این رژیم اشغالگر شد و گفت که قصور جامعه بین‌المللی به یک بحران تمام عیار بشردوستانه تبدیل می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۱۳۸۷۴
لینک کوتاه کپی شد
قصور جامعه بین‌المللی در رسیدگی به جنایات رژیم اسرائیل به بحران بشردوستانه تبدیل می‌شود

به گزارش ستاد حقوق بشر، کاظم غریب‌آبادی روز چهارشنبه در این نامه اظهار کرد: دور جدید جنایات این رژیم کودک کش و آپارتاید نیز در مدت ۱۰ روز، موجب شهادت بیش از سه هزار نفر و مصدومیت بیش از ۱۳ هزار نفر مردم بی‌دفاع و بی‌پناه شد.

در ادامه این نامه آمده است: حمله این رژیم به یک بیمارستان که بیش از هزار نفر انسان بی‌گناه، عمدتاً زن و کودک، را به خاک و خون کشید، جنایتی بی‌سابقه است و حاکی از وقوع پاکسازی قومی و نژادی، به‌ویژه در نواز غزه است.

دبیر ستاد حقوق بشر در نامه به دبیرکل سازمان ملل، رئیس شورای حقوق بشر و کمیسر عالی حقوق بشر، تصریح کرد: جامعه بین‌المللی باید رویکرد فوری خود در قبال مسأله فلسطین را تغییر داده و جنایات رژیم اسرائیل علیه مردم فلسطین را شناسایی کند.

غریب‌آبادی تاکید کرد: قصور جامعه بین‌المللی، به یک بحران تمام عیار بشردوستانه با آثار و عواقب غیرقابل جبران تبدیل می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار