معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش البرز:

اردوهای راهیان نور، فرصتی برای آشنایی دانش‌آموزان با دستاوردهای انقلاب است

کرج (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز عنوان کرد اردوهای راهیان نور فرصتی ویژه برای آشنایی دانش‌آموزان با دستاوردهای انقلاب اسلامی است، بنابراین ۳۶۰۸ دانش‌آموز دختر به اردوهای راهیان نور اعزام می‌شوند.

کد مطلب: ۱۴۱۲۹۹۴
لینک کوتاه کپی شد
اردوهای راهیان نور، فرصتی برای آشنایی دانش‌آموزان با دستاوردهای انقلاب است

نشست هماهنگی برگزاری اردوهای راهیان نور دانش آموزی استان البرز با حضور معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان، مسئول بسیج دانش آموزی، معاونین پرورشی مناطق شهرستان‌های آموزش و پرورش و نیز مسئولین بسیج دانش آموزی خواهر و برادر مناطق و شهرستان‌های آموزش و پرورش در اداره کل آموزش و پرورش استان البرز برگزارشد.

سردار فتح اللهی در این نشست اردوی راهیان نور را فرصت مناسبی برای خودسازی توصیف و اظهار کرد: اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی فرصتی ویژه برای آشنایی نسل جوان با دستاوردهای انقلاب اسلامی و رشادت‌های رزمندگان اسلام است.

وی با اشاره به نقش اردوهای راهیان نور در بازخوانی برنامه فراگیر پرورشی در مدارس گفت: برنامه فراگیر پرورش سعی دارد نقش تمامی ارکان تعلیم و تربیت و سیاست‌های تحولی و ابلاغی دولت به آموزش و پرورش در مسائل مرتبط با حوزه تربیتی را به خوبی اجرا و به نمایش بگذارد؛ پنج هدف پایه ای خردورزی، ایمان، امید، نشاط و هویت در این برنامه طراحی شده است که تحقق هر کدام از آنها، عملیاتی‌سازی سند تحول بنیادین، توجه جدی به مفاد بیانیه گام دوم انقلاب و به ویژه لبیک به رهنمودهای مقام معظم رهبری در خصوص لزوم جذاب‌سازی فعالیت‌های پرورشی در سطح مدارس را رقم خواهد زد و اردوهای راهیان نور مسیری برای تحقق این پنج هدف پایه ای محسوب می شود.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان تصریح کرد: امسال مرحله اول اعزام دانش آموزان به اردوهای راهیان نور ویژه ۳۶۰۸ نفر از دختران دانش آموز از ۹ آبان آغاز می‌شود و مرحله دوم نیز که ویژه پسران خواهد بود در بهمن ماه برگزار خواهد شد.

در ادامه این نشست راهکارهای اجرایی برگزاری اردوی راهیان نور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

خبرنگار : الناز فخری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار