دوره‌ آموزشی «سپهر دانش و معرفت» در بوشهر برگزار شد

بوشهر(پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر از برگزاری کارگاه توانمندسازی مشاوران با مشارکت ۲۲۰ مربی و معاون پرورشی و مشاور، تحت عنوان «سپهر دانش و معرفت» در استان بوشهر خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۱۲۸۶۴
لینک کوتاه کپی شد
دوره‌ آموزشی «سپهر دانش و معرفت» در بوشهر برگزار شد

محمود حق‌دوست در این دوره آموزشی در خانه یاریگران زندگی گفت: این دوره با حضور ۱۶۰ مربی و معاون پرورشی و مشاوران مدارس و ۷ مدرس در ۲ روز و در کانون‌ فرهنگی تربیتی امام خمینی(ره) و خانه یاریگران زندگی برگزار شده است.

وی افزود: در این دوره با حضور کارشناسان ویژه آموزش و پرورش، دانشگاه علوم پزشکی، دادگستری، نیروی انتظامی و اساتیدی از قم و تهران برگزار شده که با توجه به سرفصل‌هایی که تهیه شده کارشناسان و اساتید به گفتگو می‌پردازند.

حق‌دوست خاطرنشان کرد: روش‌های نشاط آفرینی و اضطراب‌زدایی در مدارس،چالش‌ها و آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی با تاکید بر نسل نوجوان، آموزش پروتکل‌های درمانی تخصصی، برنامه‌ریزی و مدیریت پیشگیری در آسیب‌های اجتماعی و رفتارهای پرخطر و راهکارها و شیوه‌های پیشگیری از آن در بین دانش‌آموزان، سرفصل‌های دوره آموزشی مشاوران است.

وی ادامه داد: در دوره آموزشی معاونان پرورشی، سرفصل‌های مخاطب شناسی و روش‌های مهارت‌های ارتباطی،چالش‌ها و آسیب‌های اجتماعی با تاکید بر نسل نوجوان، مهارت برگزاری جلسات گفتمان دینی و پاسخگویی به شبهات دینی و اعتقادی، شناخت و تحلیل مدیریت مصارف فرهنگی کودکان و نوجوانان در عصر حاضر، شیوه‌ها و روش‌های جذب کودکان و نوجوانان به نماز و انس با قرآن و آسنایی با بازی‌های پرورشی و فعالیت‌های اردویی ارائه شد.

حق‌دوست گفت: در پایان این دوره، به شرکت کنندگان گواهی ضمن خدمت ارائه می‌شود.

خبرنگار : امیر محمد گنخکی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار