توانمند سازی مدیران با تدریسی خلاق و آموزش مفهومی در راستای سند تحول بنیادین

مشهد (پانا) -معاونت متوسطه اداره آموزش و پرورش ناحیه۷ مشهد عنوان کرد توانمندسازی دبیران را جدی خواهیم گرفت و با کمک سازمان پژوهش تالیفات وزارت آموزش و پرورش به سوی تدریسی خلاق و آموزش مفهومی پیش خواهیم برد.

کد مطلب: ۱۴۱۲۸۲۸
لینک کوتاه کپی شد
توانمند سازی مدیران با تدریسی خلاق و آموزش مفهومی در راستای سند تحول بنیادین

امیر رضا زارعی، معاونت متوسطه اداره آموزش و پرورش ناحیه۷ مشهد عنوان کرد:توانمندسازی دبیران اولین کارگاه سلسله آموزشی تخصصی است و در راستای اسناد فرادستی و سند تحول بنیادین وزارت آموزش و پرورش برگزار گردید.

وی افزود: در واقع رویکرد جدیدی که در امتحانات نهایی مخصوصاً از سال گذشته ایجاد شده امتحانات نهایی را به سمت سوالات مفهومی پیش برده است.

وی ادامه داد: سوالات مفهومی در واقع یک ورژن سختی به آزمون‌های نهایی می‌افزاید در نتیجه تصمیم گرفته شد که بتوانیم در واقع توانمندسازی دبیران را جدی‌تر نگاه کنیم.

معاونت متوسطه اداره آموزش و پرورش ناحیه۷ گفت: دانش آموزان ما در امتحان کنکور خودشان نیاز به نمرات بالا دارند و باید از مستندات تحصیلی خودشان امتیازی کسب کنند تا در نتیجه کنکورشان تاثیر مستقیم بگذارد، در واقع از این نتیجه نهایت استفاده را دانش آموز در دانشگاه می‌برد.

وی در آخر افزود: کارگاه‌های توانمندسازی دبیران تا پایان سال تحصیلی برای دبیران مدارس ادامه خواهد داشت و با توجه به وضعیت علمی دانش آموزان و سنجشی که شکل خواهد گرفت با توجه به نیاز دانش آموزان کلاس‌های علمی و پژوهشی را برگزار خواهیم کرد تا دانش آموزان توانمند و موفق در ناحیه۷ داشته باشیم.

دانش آموز خبرنگار: ریحانه برمکی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار