ضریب گازرسانی به روستا‌های اردبیل از ۹۸ درصد گذشت

اردبیل (پانا) - مدیرعامل شرکت ملی گاز اردبیل گفت ضریب نفوذ گاز طبیعی در روستا‌های این استان به بیش از ۹۸ درصد رسیده است.

کد مطلب: ۱۴۱۲۷۰۱
لینک کوتاه کپی شد
ضریب گازرسانی به روستا‌های اردبیل از ۹۸ درصد گذشت

میرسعید سیدمتین، مدیرعامل شرکت ملی گاز اردبیل در جلسه هم‌اندیشی با رئیس شورای اقامه نماز و امور روحانیون شرکت ملی گاز در اردبیل گفت: در حال حاضر ساکنان تمام شهرهای این استان با ضریب نفوذ ۱۰۰ درصد از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند.

وی تصریح کرد: شرکت گاز اردبیل در کنار فعالیت‌های اجرایی و خدمات‌رسانی در حوزه فرهنگی نیز پیشرو است و اقدامات فرهنگی متنوعی برای کارکنان، خانواده و جامعه مخاطب انجام داده و نیاز است در این بخش از افراد متعهد و متخصص نیز بهره ببریم.

حجت‌الاسلام سیدمهدی حائری‌زاده، رئیس شورای اقامه نماز و امور روحانیون شرکت ملی گاز ایران هم در این نشست گفت: شرکت ملی گاز ایران با تلاش همه مدیران و مساعی اعضای شوراهای فرهنگی در بین چهار شرکت اصلی، رتبه برتر را کسب کرده است.

وی تکریم ارباب رجوع و رفتار شایسته با مشترکین و متقاضیان را جزو فرهنگ سازمانی غنی شرکت ملی گاز ایران دانست و افزود: برنامه‌ریزی‌های گسترده‌ای در رابطه با کارهای فرهنگی برای خانواده‌های کارکنان این شرکت انجام شده و امیدواریم با حمایت مدیران ارشد اجرا شود.

رئیس شورای اقامه نماز و امور روحانیون شرکت ملی گاز ایران با اشاره به خلاء عاطفی بین فرزندان و والدین در خانواده‌ها، بر اقدامات فرهنگی برای خانواده کارکنان و جامعه هدف تاکید کرد و گفت: طبق تحقیقات صورت گرفته میزان ارتباط پدران و فرزندان در سطح خانواده‌ها به ۱۷ دقیقه در روز رسیده که زنگ خطری برای خانواده‌هاست.

حائری‌زاده نیروی انسانی مستعد و پر تلاش شرکت را از یک سو و زحمات مبلغان دلسوز و آگاه ادارات را از سوی دیگر، مهم‌ترین عوامل ترویج نماز و ارزش‌های دینی دانست و تصریح کرد: روحانیون به‌عنوان منادیان دین مبین اسلام و مبلغان آیین تشیع در جامعه نقش مهمی در ارتقای فرهنگ دینی و اسلامی دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار