اعلام آخرین وضعیت بازسازی مدارس آسیب‌دیده از زلزله خوی

تهران (پانا) - ۴ مدرسه با ۲۰ کلاس درس مهرماه امسال در خوی به بهره‌برداری رسید و ساخت ۲۰ کلاس درس هم در دهه فجر سال جاری به اتمام خواهد رسید.

کد مطلب: ۱۴۱۲۶۸۲
لینک کوتاه کپی شد
اعلام آخرین وضعیت بازسازی مدارس آسیب‌دیده از زلزله خوی

‌به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس آذربایجان غربی، مجید عبداللهی معاون فنی و نظارت سازمان نوسازی مدارس کشور از فرایند احداث پروژه‌های زلزله‌زده شهرستان خوی بازدید کرد.

عبداللهی در این خصوص گفت: از ۸۸ مدرسه‌ای که تحت تاثیر زلزله سال گذشته شهرستان خوی دچار خساراتی شده بودند ۳۵ مدرسه آسیب جزئی داشتند که با تامین اعتبار در اسرع وقت تعمیر و در اختیار آموزش و پرورش قرارگرفت.

معاون فنی و نظارت این سازمان افزود: ۳۱ مدرسه هم نیازمند تخریب و بازسازی بود که ۱۵ مدرسه به همت خیرین نیکوکار و ۱۶ مدرسه هم با تخصیص ۱۳۰۰میلیاردریال اعتبار در دست احداث قرارگرفته است.

وی خاطرنشان کرد: چهار مدرسه با ۲۰ کلاس درس در مهرماه امسال به بهره‌برداری رسید و ساخت ۲۰ کلاس درس هم در دهه فجر سال جاری به اتمام خواهد رسید.

معاون سازمان نوسازی مدارس ضمن اعلام پیشرفت ۳۵ درصدی مابقی پروژه‌ها تاکید کرد: با تخصیص اعتبارات لازم تا آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۳ باید همه این مدارس به بهره برداری برسد و پرونده تخریب و بازسازی مدارس زلزله زده شهرستان خوی بسته شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار