مدارس آذربایجان‌غربی به کتابخانه مجهز می‌شوند

ارومیه (پانا) - معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش ناحیه یک ارومیه از طرح کتابخانه کلاسی در مدارس آذربایجان‌غربی خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۱۲۰۷۷
لینک کوتاه کپی شد
مدارس آذربایجان‌غربی به کتابخانه مجهز می‌شوند

یوسف فرمانی در مراسم هفته ملی کودک که در مدرسه ابتدایی روستای آغچه قلعه ارومیه برگزار شد، افزود: طرح کتابخانه کلاسی همزمان با سراسر کشور در آذربایجان‌غربی نیز با هدف کتابخوان کردن دانش آموزان اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: در این طرح مدیران هر مدرسه موظف هستند در هر کلاس یک کتابخانه ایجاد کنند و از ظرفیت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در تجهیز کتابخانه‌ها استفاده کنند.

فرمانی یادآور شد: از زمان آغاز این طرح که از سال تحصیلی جدید شروع شده تاکنون، یک مدرسه در ناحیه یک و ۲ مدرسه در ناحیه ۲ ارومیه به کتابخانه‌های کلاسی مجهز شده‌اند و در تمامی شهرستان‌ها نیز یک مدرسه مجهز به کتابخانه کلاسی هستند.

وی با اشاره به اینکه هدف آموزش و پرورش برخورداری تمامی کودکان به ویژه مناطق محروم و روستایی از برنامه‌های مفرح فرهنگی است، خاطر نشان کرد: امسال جشن غنچه‌ها با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بصورت همزمان در ۱۶ مهر در مناطق روستایی و کم برخوردار برگزار شد.

وی ادامه داد: هفته ملی کودک به عنوان فرصت و نقطه عطفی برای توجه به نیازها و خواسته‌های کودکان و با هدف بهبود شرایط آنان برگزار می‌شود که در این راستا آموزش و پرورش نیز در اجرای برنامه‌های هفته ملی کودک با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همکاری می‌کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار