مجلس معافیت مالیاتی صادرات محصولات خام نفتی، گازی و پتروشیمی را لغو کرد

تهران (پانا) - نمایندگان مجلس شورای اسلامی معافیت مالیاتی درآمد حاصل از صادرات مواد و محصولات معدنی و صنایع معدنی فلزی و غیرفلزی و محصولات نفتی، گازی و پتروشیمی (از جمله بیلت، بلوم، اسلب، قیر، متانول، اوره و پلیاتیلن) به صورت خام و نیمه‌خام رادر تمام نقاط کشور لغو کردند.

کد مطلب: ۱۴۱۱۷۹۹
لینک کوتاه کپی شد
مجلس معافیت مالیاتی صادرات محصولات خام نفتی، گازی و پتروشیمی را لغو کرد

نمایندگان در جلسه علنی امروز(چهارشنبه،19مهر) مجلس شورای اسلامی، بند (ث) ماده 48 لایحه برنامه هفتم توسعه را به تصویب رساندند و بر این اساس نمایندگان مجلس شورای اسلامی معافیت مالیاتی درآمد حاصل از صادرات مواد و محصولات معدنی و صنایع معدنی فلزی و غیرفلزی و محصولات نفتی، گازی و پتروشیمی (از جمله بیلت، بلوم، اسلب، قیر، متانول، اوره و پلیاتیلن) به صورت خام و نیمه خام رادر تمام نقاط کشور لغو کردند.

بر اساس بند(ث)- معافیت مالیاتی درآمد حاصل از صادرات مواد و محصولات معدنی و صنایع معدنی فلزی و غیرفلزی و محصولات نفتی، گازی و پتروشیمی (از جمله بیلت، بلوم، اسلب، قیر، متانول، اوره و پلیاتیلن) به صورت خام و نیمه خام در تمام نقاط کشور لغو می گردد. آیین نامه اجرائی این بند ظرف یک ماه پس از برنامه توسط وزارت امور اقتصادی و دارایی با همکاری وزارتخانه های صنعت، معدن و تجارت و نفت و سازمان پیشنهاد و به تصویب هیأت وزیران می‌رسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار