عزیزی در گفت‌وگو با پانا:

اگر رژیم صهیونیستی اقدامی خارج از چارچوب مرتکب شود، با واکنش ملت‌‌های مسلمان مواجه می‌شود

فرافکنی‌های امروز رژیم صهیونیستی ناشی از ناتوانی آنهاست

تهران (پانا) - نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی گفت اگر رژیم صهیونیستی اقدامی خارج از چارچوب مرتکب شود، با واکنش جدی همه ملت‌‌های مسلمان مواجه خواهد شد.

کد مطلب: ۱۴۱۱۷۵۱
لینک کوتاه کپی شد
اگر رژیم صهیونیستی اقدامی خارج از چارچوب مرتکب شود، با واکنش ملت‌‌های مسلمان مواجه می‌شود

ابراهیم عزیزی در گفت‌و‌گو با پانا اظهار کرد: «اساسا ما پیروزی مردم فلسطین را تحقق آیات قرآنی می‌دانیم. اگر امروز شاهد فروپاشی ماشین جنگی رژیم صهیونیستی در غزه هستیم، قطعاً فردا در کرانه باختری شاهد حماسه مردم آن دیار خواهیم بود بدون شک این روند آزادسازی فاسطین، یک حقیقت است که به وقوع پیوست است و بدون شک این روند، مرهون ایمان، اراده، ایثار، صبر و شجاعت مردم آن دیار است.»

وی افزود: «این پیروزی نشان داد که می‌توان با دست خالی بر رژیمی تا دندان مسلح نیز پیروز شد. رژیم صهیونیستی بابد به ابن باور رسیده باشد که با مردمی شجاع مواجه است و باید حقوق مردم مظلوم فلسطین را رعایت کند. باید بپذیرد که اگر اقدامی خارج از چارچوب مرتکب شود، با واکنش جدی همه ملت‌‌های مسلمان مواجه خواهد شد.»

این عضو کمیسیون امنیت ملی گفت: «اینکه سایر نظام‌های سیاسی و کشورهای خارج از مرزهای جغرافیایی را عامل این حرکت بزرگ مردمی فلسطین معرفی کنند، یک اقدام و تحلیل اشتباه است.»

وی تاکید کرد: «اگر رژیم صهیونیستی با تحلیل‌‌های غلط، دست به اقدامی ناشیانه بزند، پشیمانی کمترین عارضه‌ای است که نصیب آنها می‌شود. بدون شک ملت ایران از ملت فلسطین حمایت معنوی داشته است. اما ما همچنان با صبر راهبردی برخورد می‌کنیم. فرافکنی‌های امروز رژیم صهیونیستی ناشی از ناتوانی در مقابل ملت فلسطین است.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار