در جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان و نوجوانان

بچه‌های اصفهان به استقبال مسافران فضایی رفتند

تهران (پانا) - اولین نمایش انیمیشن سینمایی «مسافری از گانورا» در جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان و نوجوانان اصفهان، با استقبال مخاطبان کودک و نوجوان اصفهانی همراه شد.

کد مطلب: ۱۴۱۱۶۰۲
لینک کوتاه کپی شد
بچه‌های اصفهان به استقبال مسافران فضایی رفتند

در اکران انیمیشن سینمایی «مسافری از گانورا» علاوه بر کودکان تعدادی از هنرمندان و فعالان سینمای کودک نیز حضور داشتند. سید جواد هاشمی، کارگردان فیلم‌های سینمایی «آهوی پیشونی سفید»، «تورنادو» و «شهر گربه‌ها» در حاشیه نمایش این اثر گفت: داستان انیمیشن مسافری از گانورا را پسندیدم و برای من جذاب بود.

وی در ادامه به اهمیت داستان در آثارسینمایی کودک اشاره کرد و گفت: بچه¬ها ممکن است یک اثر شاد را به خاطر داستانش دوست داشته باشند ولی به یک انیمیشن بسیار قوی از لحاظ تکنیکی علاقه‌ای نشان ندهند. پس در نتیجه داستان در آثار کودک بسیار مهم است.

هاشمی در پایان تاکید کرد که با تبلیغات خوب و درست «مسافری از گانورا» می‌تواند در گیشه موفق باشد.

انیمیشن سینمایی «مسافری از گانورا» به ‌تهیه‌کنندگی «سیدمحمدحسین علمدار» و کارگردانی «سیداحمد علمدار»، پس از اکران موفق انیمیشن سینمایی «لوپتو»، جدیدترین محصول «مرکز انیمیشن سوره» است که با همکاری «موسسه فرهنگی تصویر هنر پارسارگاد شرق» مشهد، صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه تهران و صندوق پژوهش و فناوری سپهر و به عنوان اولین اثر بلند سینمایی رویداد رویازی، تولید شده است.

این اثر برای اولین بار در بخش مسابقه بلند داستانی سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان رونمایی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار