با بدرقه مدیر آموزش و پرورش منطقه ٢؛

دختران دبیرستانی منطقه ۲ راهی جبهه‌های غرب شدند

تهران(پانا)- اعزام دانش‌آموزان و دانشجویان به مناطق عملیاتی و حضور آنان در سرزمینی که شاهد هشت سال رشادت، ایثار و شهادت رزمندگان اسلام بوده در حقیقت زنده نگه داشتن نام و یاد شهیدان است که به فرموده مقام معظم رهبرى، ارزش آن  کمتر از شهادت نیست.

کد مطلب: ۱۴۱۱۵۴۲
لینک کوتاه کپی شد
دختران دبیرستانی منطقه ۲ راهی جبهه‌های غرب شدند

کاروان راهیان نور دانش آموزان دختر دبیرستان های منطقه ۲ با بدرقه على عزتى مدیر و با همراهی حسین بختیارى معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه راهی مناطق عملیاتی غرب کشور شدند.
مدیر آموزش و پرورش منطقه ۲ اظهار داشت: این گروه حدودا ۱۴۰ نفره دانش آموزان پایه نهم از ۱۱ دبیرستان دخترانه متوسطه اول منطقه هستند که با سرپرستی حسین بختیاری معاون پرورشی آموزش و پرورش منطقه بمدت ۴ روز از یادمان‌های دوران دفاع مقدس در استان کرمانشاه بازدید خواهند کرد.

علی عزتی اضافه کرد: مراسم بدرقه اولین کاروان راهیان نور منطقه ۲ با حضور مسئولانی از آموزش و پرورش و سپاه ناحیه شهید باهنر در بقعه شیخ طرشتی برگزار و رقیه بساطی مسئول بسیج دانش آموزی منطقه ۲ همراه با دانش آموزان شرکت کننده در اردو به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شد.

عزتی با استناد به فرمایش مقام معظم رهبری درباره شهید و شهادت اظهار داشت: اعزام دانش آموزان و دانشجویان به مناطق عملیاتی و حضور آنان در سرزمینی که شاهد هشت سال رشادت، ایثار و شهادت رزمندگان اسلام بوده در حقیقت زنده نگه داشتن نام و یاد شهیدان است که بفرموده حضرت آقا، ارزش آن کمتر از شهادت نیست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار