مدیر سازمان دانش‌آموزی استان لرستان:

زبان نسل جدید زبان رسانه و هنرهای نوین است

لرستان (پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی استان لرستان عنوان کرد که زبان نسل جدید زبان رسانه و هنرهای نوین است.

کد مطلب: ۱۴۱۱۴۶۶
لینک کوتاه کپی شد

20 نفر از دانش‌آموزان دختر فعال و علاقمند به خبرنگاری لرستان، به اردوی ملی خبرنگاری پانا که از ۱۷ تا۲۰ مهرماه در اردوگاه شهید باهنر تهران در حال برگزاری است اعزام شدند.

محسن امیری خواه، مدیر سازمان دانش‌آموزی استان لرستان در گفت‌وگو با پانا گفت: «در مرحله اول این اردوی آموزشی 20 نفر از دانش آموزان منتخب دختر استان که علاقمند به فعالیت های خبرنگاری، رسانه ای و مطبوعاتی هستند از تاریخ ۱۷ تا ۲۰مهرماه به مدت ۴روز در قالب اردوی ملی خبرنگاری پانا در اردوگاه شهید باهنر تهران شرکت می‌کنند تا با اصول اولیه خبرنگاری پانا و فعالیت‌های رسانه ای آشنا شوند.»

وی ادامه داد: «در مرحله دوم این اردو، دانش آموزان پسر منتخب استان از تاریخ ۲۴ تا ۲۷ مهرماه در همین دوره شرکت خواهند کرد.»

محسن امیری خواه با اشاره به اینکه زبان نسل جدید زبان رسانه و هنرهای نوین است، افزود: «خیلی مهم است که دانش آموزان ما به سواد فضای مجازی و تولید محتواهای چندرسانه ای مجهز باشند تا بتوانند در دنیای امروز حرفی برای گفتن داشته باشند. دانش آموزانی که در این دوره شرکت کردند کسانی هستند که در طول سال تحصیلی فعالیت کرده اند و این اردو فرصتی برای افزایش توانمندی های آنها در زمینه فعالیت رسانه ای و خبرنگاری است.»

مدیر سازمان دانش آموزی با تاکید بر اینکه رسالت خبرگزاری پانا در دو حیطه کار رسانه ای و فرصت های تربیتی تعریف می شود، گفت: «خبرگزاری پانا به عنوان یکی از تشکل های ذیل سازمان دانش آموزی وظیفه استعدادیابی و پرورش دانش آموزان علاقه مند به این حیطه را دارد. البته در کنار آن به عنوان یک خبرگزاری حرفه ای و رسمی فعالیت های مختلف رسانه ای خود را در سطح بالایی ادامه می دهد. این اردو فرصت بزرگ و خوبی برای ورود جدی تر دانش آموزان به حیطه خبرنگاری است و همین جا از عوامل و برگزار گکنندگان این اردو به نوبه خود تشکر می کنم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار