دانش‌آموز خبرنگاران شهر تهران، رهسپار اردوی ملی پانا شدند

تهران(پانا) - صبح امروز دانش‌آموز خبرنگاران شهر تهران پس از حضور در نشست توجیهی اردوی ملی و آشنایی با وظایف اردویی و اخلاق خبرنگاری، به اردوگاه شهید باهنر اعزام شدند.

کد مطلب: ۱۴۱۱۳۳۷
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموز خبرنگاران شهر تهران، رهسپار اردوی ملی پانا شدند

صبح امروز نشست توجیهی و آیین بدرقه دانش آموز خبرنگاران پانا شهر تهران با حضور، عباس کیوانلو؛ رئیس سازمان دانش شهر تهران، مجید دامغانی؛ معاون سازمان، عطیه بوذری؛ مسئول پانا و جمعی از مربیان و دانش آموزان پانای شهر تهران برگزار شد.

در این نشست عباس کیوانلو؛ رئیس سازمان دانش آموزی شهر تهران ضمن تاکید بر نقش رسانه در روشنگری و بصیرت افزایی؛ نقشخبرگزاری پانا را در آگاهی بخشی به دانش آموزان مهم برشمرد و از اردوی ملی خبرنگاری پانا، به عنوان فرصت و بستر مناسبی برایافزایش سواد رسانه ای و ارتقای سطح اعتماد به نفس و مهارت های فردی یاد کرد.

وی حضور دانش آموزان در فضای اردو را موجب تقویت مهارت های فردی و اجتماعی دانست و خطاب به دانش آموزان افزود: این اردوفرصت مغتنمی است که برای شما عزیزان فراهم شده تا علاوه بر کسب مهارت در زمینه خبرنگاری، فرصتی باشد برای ارتباط بیشتر بادانش آموزان سراسر کشور و حضور در گروه هم سالان و تقویت مهارت های ارتباطی.

کیوانلو در پایان از دانش آموزان خواست تا در این اردو تمام اهتمام خود را به کار گرفته و نهایت بهره را از فرصت به دست آمده داشته باشند.

در ادامه عطیه بوذری؛ مسئول پانای شهر تهران ضمن تشریح برنامه های اردوی ملی خبرنگاری، به بیان شرح وظایف اردویی و اخلاق خبرنگاری پرداخت و بر رعایت نظم در میان دانش آموزان تاکید کرد.

دانش آموزان توسط مسئولین شهر تهران بدرقه و رهسپار اردوگاه بین المللی باهنر تهران شدند تا در اردوی ملی دانش آموزخبرنگاران حضور پیدا کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار