عضو کمیسیون کشاورزی مجلس در گفت‌وگو با پانا مطرح کرد؛

ضرورت تامین زمین و ادوات کشاورزی برای دانش‌آموزان هنرستان‌ها

تهران (پانا) - عضو کمیسیون کشاورزی مجلس گفت یکی از نیازمندی‌ها در هنرستان کشاورزی، کمبود تجهیزات مخصوصا ادوات و ماشین‌آلات کشاورزی است که ابزار آموزشی برای دانش‌آموزان در این حوزه است. باید این ابزارها در اختیار آنان گذاشته شود و همچنین امکاناتی که برای آموزش لازم دارند، برای آنان فراهم شود.

کد مطلب: ۱۴۱۱۲۸۸
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت تامین زمین و ادوات کشاورزی برای دانش‌آموزان هنرستان‌ها

احد آزادی‌خواه، عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگوبا پانا اظهار کرد: «یکی از زیرساخت‌هایی که امروزه در نظام آموزشی کشور می‌تواند یک ظرفیت مستعدی برای جوانان در حال تحصیل باشد، هنرستان‌های کشاورزی است.»

وی ادامه داد: «هنرستان‌های کشاورزی عملا یک مقدمه‌ای است برای دانش‌آموزانی که علاقه‌مند هستند در رشته‌های کشاورزی که رشته‌های مورد نیاز آینده کشور است، تحصیلات عالیه داشته باشند و با گذراندن دوران دبیرستان و متوسطه بتوانند ظرفیت خوبی برای آینده خودشان ایجاد کنند.»

رسیدن به خودکفایی در حوزه تربیت منابع انسانی با فضای آموزشی استاندارد در هنرستان‌های کشاورزی

آزادی‌خواه گفت: «یکی از نیازمندی‌های‌ ما استفاده از ظرفیت آموزشی هنرستان‌هاست. هنرستان‌ها هم دارای فضای آکادمیک و آموزشی و هم فضای اداری و عملی مثل زمین‌های کشاورزی هستند.»

وی ادامه داد: «نباید به بهانه‌های مختلف فضاهای آموزشی تحت شعاع قرار گیرد بلکه باید اجازه دهیم تا از فضای آموزشی کافی و استاندارد استفاده کنند تا بتوانند دانش‌افزایی کنند و در آینده، کشور در خصوص تربیت منابع انسانی به خودکفایی خوب برسد.»

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: «یکی از نیازمندی‌ها در هنرستان کشاورزی، کمبود تجهیزات مخصوصا ادوات و ماشین‌آلات کشاورزی است که ابزار آموزشی برای دانش‌آموزان در این حوزه است. باید این ابزارها در اختیار آنان گذاشته شود و همچنین امکاناتی که برای آموزش لازم دارند برای آنان فراهم شود.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار