لیگ برتر خلیج فارس؛

توپ پر پرسپولیس برای تخریب جایگاه استقلال‌

تهران (پانا) - روز سوم و پایانی هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر با دیدار پرسپولیس - گل گهر سیرجان و ‌دربی شمالی فوتبال ایران امروز برگزار خواهد شد؛ سرخ‌پوشان پس از پیروزی خود مقابل الدحیل در لیگ قهرمانان آسیا حالا آماده هستند تا جایگاه اول جدول از رقیب سنتی خود پس بگیرند.

کد مطلب: ۱۴۱۰۹۰۵
لینک کوتاه کپی شد
توپ پر پرسپولیس برای تخریب جایگاه استقلال‌

روز سوم و پایانی هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر با دیدار پرسپولیس - گل گهر سیرجان و ملوان نساجی مازندران دربی شمالی فوتبال ایران امروز برگزار خواهد شد.

دو تیم در شرایطی به مصاف یکدیگر می‌روند که در آخرین رویارویی سرخ‌پوشان تهرانی حریف سیرجانی خود را در هفته بیست و نهم لیگ بیست و دوم با شکستی پرگل بدرقه کردند.

پرسپولیس تهران با شکست گل‌گهر سیرجان می‌تواند بار دیگر صدر جدول رقابت‌های لیگ برتر را سرخ کند.

همچنین هفته هفتم لیگ برتر فوتبال دیروز با برگزاری دو دیدار در شهر‌های رفسجان و اصفهان پیگیری شد که در دومین بازی تیم سپاهان اصفهان از ساعت ۱۹:۴۵ در ورزشگاه نقش جهان میزبان تیم صنعت نفت آبادان بود که در پایان این بازی پرگل و تماشایی زردپوشان میزبان موفق شدند‌ در نهایت با نتیجه ۴ بر یک از سد مهمان آبادانی خود بگذرند تا سپاهان پس از بازگشت از تعطیلات برای رقبا خط و نشانی جدی بکشد.

روز گذشته در دو دیدار دیگر در شهر‌های رفسنجان و اصفهان ‌در نخستین بازی تیم استقلال تهران از ساعت ۱۷:۴۵ در ورزشگاه شهدای مس مهمان تیم مس رفسنجان بود که در پایان آبی‌پوشان مهمان موفق شدند با گل به خودی مدافع مس در نهایت با نتیجه یک بر صفر از سد شاگردان ساکت الهامی بگذرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار