توسط رییس سازمان بورس؛

زنگ آغاز هفته سرمایه‌گذار نواخته شد

تهران (پانا) - رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار به مناسبت هفته بین‌المللی سرمایه‌گذار، زنگ آغاز این هفته را به صدا در آورد.

کد مطلب: ۱۴۱۰۸۶۰
لینک کوتاه کپی شد
زنگ آغاز هفته سرمایه‌گذار نواخته شد

مجید عشقی با بیان اینکه هفته سرمایه گذار یک رویداد هماهنگ بین اعضای سازمان بین المللی کمیسیون های اوراق بهادار است، تصریح کرد: همه نهادهای ناظر جهان در این سازمان عضو هستند و ایران نیز از سال ۲۰۱۸ پس از لغو ۱۲ ساله عضویت، بار دیگر به این بخش پیوست.

وی افزود: هر ساله مجامع عمومی همراه دوره های آموزشی کمپینی را راه اندازی می کنند و هر کشوری شعاری را در نظر می گیرد که امسال بر اساس محورهای تاب آوری سرمایه گذار و داده‌های رمزنگاری شده در نظر گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: امسال هفتمین دوره برگزاری کمپین جهانی سرمایه‌گذار با راهبری آیسکو بوده و سومین بار است که سازمان بورس و اوراق بهادار ایران در کمپین شرکت می‌کند.

عشقی تصریح کرد: شعار ایران برای این کمپین با عنوان «سرمایه‌ گذار آگاه درک درستی از رفتار انواع دارایی در شرایط تورمی پایدار داشته و از تاثیر تورم بر میزان جذابیت آنها مطلع است»، انتخاب شد.

وی با بیان اینکه آگاهی‌ رسانی و آموزش به سرمایه‌ گذار خرد برای انتخاب استراتژی مناسب علت انتخاب این شعار است، اظهار داشت: این شعار در شرایطی که سرمایه‌گذاری در بورس به دلیل تغییرات ناگهانی قیمت دارایی‌ها در بازار اوراق بهادار، سرمایه‌گذار را در مواجهه با ریسک‌های جدی مالی قرار می‌دهد، مناسب دیده شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار