افتخارآفرینی نوجوانان موی‌تای ایران در رقابت‌های جهانی

تهران (پانا) - مسابقات موی‌تای قهرمانی جوانان جهان با کسب ۲ نشان نقره و ۳ برنز نمایندگان کشورمان به پایان رسید.

کد مطلب: ۱۴۱۰۷۸۹
لینک کوتاه کپی شد
افتخارآفرینی نوجوانان موی‌تای ایران در رقابت‌های جهانی

‌مسابقات قهرمانی موی‌تای جوانان جهان ۲۰۲۳ و جام جهانی زیر ۲۳ سال با کسب ۲ نشان نقره و ۳ برنز نمایندگان کشورمان به پایان رسید.

این دوره از پیکار‌ها با حضور ورزشکاران بیش از ۱۰۰ کشور جهان و به مدت ۱۰ روز به میزبانی شهر آنتالیای کشور ترکیه برگزار شد که در پایان تیم کشورمان موفق به کسب ۲ نشان نقره و ۳ نشان برنز شد.

در روز پایانی مسابقات، ستاره مرشدی در دیدار نهایی وزن ۶۰- کیلوگرم رده سنی ۱۶-۱۷ سال با شکست برابر "راسیاتا گاروا" روس، به مدال نقره رسید.

پیش از این هم برای تیم کشورمان زهرا کیان پور در وزن ۶۷- کیلوگرم رده سنی زیر ۲۳ سال یک مدال نقره و محمدعلی مظاهری در ۳۸- کیلوگرم رده سنی ۱۱-۱۰ سال، مائده صادق زاده در ۳۶-کیلوگرم رده سنی ۱۳-۱۲ سال و کیارش احمدی چگنی در ۸۶- کیلوگرم زیر ۲۳ سال سه مدال برنز کسب کردند.

سرپرستی نفرات اعزامی کشورمان را در این مسابقات، محمد انجدانی برعهده داشت. ضمن اینکه محمدعلی یوسفی، غلامحسین احمدی و ساناز قاسمی، کادر فنی این تیم را در دو بخش پسران و دختران تشکیل دادند.

بهزاد رخنه، فرشید کریمی، صادق همایی نژاد، آزاد اسعدی، آرمین فرحبخش، سمیرا داوری و اکرم شاه محمدی به عنوان داوران کشورمان در این مسابقات به قضاوت پرداختند.

­

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار