اسحاقی در گفت‌و‌گو با پانا:

آمار چشمگیر پیش ثبت نام انتخابات نشان‌دهنده پویایی جامعه است

مردم برای حفظ آرمان‌های انقلاب، پای صندوق‌های رأی حضور خواهند یافت

تهران (پانا) - نماینده مردم قائنات در مجلس شورای اسلامی بالا بودن تعداد داوطلبان در مرحله پیش ثبت نام انتخابات را در مشارکت مردم موثر دانست، گفت مردم شریف ایران برای حفظ آرمان‌های انقلاب و پاسداری از خون شهدا، پای صندوق‌های رای حضور خواهند یافت.

کد مطلب: ۱۴۱۰۷۷۵
لینک کوتاه کپی شد
آمار چشمگیر پیش ثبت نام انتخابات نشان‌دهنده پویایی جامعه است

سلمان اسحاقی در خصوص ثبت نام 49 هزار نفر در مرحله پیش‌ ثبت‌نام انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: «مشارکت چشمگیری که از سوی نامزد‌ها در پیش ثبت نام‌ها شاهد هستیم، نشان‌دهنده پویایی جامعه است. این مساله برای ما ارزشمند و پیامی است برای بیگانگانی که با تحریف واقعیت‌ها قصد تخریب ایران را دارند. مردم پای انقلاب خواهند ایستاد و برای حفظ آرمان‌های انقلاب پای صندوق‌های رأی خواهند آمد.»

وی افزود: «تعداد شرکت‌کنندگان در مشارکت مردم بی‌تاثیر نخواهد بود؛ اما مردم شریف ایران برای حفظ آرمان‌های انقلاب و پاسداری از خون شهدا، پای صندوق‌های رای حضور خواهند یافت.»

اسحاقی با اشاره رفع خلاهای قانونی و اصلاح قانون انتخابات، بیان کرد: «ما فرصت بسیار خوبی را در قانون ایجاد کردیم که استعلامات از مراجع حقوقی، قضایی و امنیتی با فرصت و زمان مناسب در دستور کار تعیین‌صلاحیت متقاضیان قرار گیرد. برای مثال؛ در کذشته به دلیل عدم مطابقت مدرک‌تحصیلی یک متقاضی در پرونده عدم احراز صلاحیت ثبت می‌شد و یک هزینه زمانی برای فرد و نظام در پی داشت. در بحث انتخابات جدید ما شاهد تعیین‌صلاحیت‌ها در بازه زمانی بیشتر و به صورت مستندتر صورت گیرد.»

نماینده مردم قائنات در خصوص تاثیر مشارکت مردم در عملکرد مجلس اظهار کرد: «دو موضوع اساسی که بسیار حائز اهمیت است و باید به آن توجه ویژه شود، انتخاب اصلح و در شأن نظام و انقلاب و همچنین پشتوانه مردمی است. ما نباید پشتوانه مردمی را فراموش کنیم. طبق فرمایش مقام معظم رهبری، ما هرچه داریم از این مردم داریم . جمهوری اسلامی در هر جایگاهی که قرار دارد از برکت مردم است.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار