مدیر سازمان دانش‌آموزی استان لرستان:

مربیان پیشتاز جهادگرانی هستند که عاشقانه در راه تربیت قدم برمی‌دارند

خرم‌آباد (پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی استان لرستان عنوان کرد مربیان پیشتاز، جهادگرانی هستند که عاشقانه در راه تربیت قدم برمی‌دارند.

کد مطلب: ۱۴۱۰۱۸۹
لینک کوتاه کپی شد
مربیان پیشتاز جهادگرانی هستند که عاشقانه در راه تربیت قدم برمی‌دارند

مدیر سازمان دانش آموزی استان لرستان با اشاره به اهمیت جذب و تربیت مستمر مربیان تشکیلات دانش آموزی افزود: در جهت انتخاب مربیان شایسته و علاقه مند به مربیگری در سازمان دانش آموزی از امروز پنجشنبه مورخ 13 مهر ۱۴۰۲ به مدت ۴ روزکاری فرآیند مصاحبه و گزینش توسط پیشکسوتان و کارشناسان معاونت فعالیت های دانش آموزی استان در حال برگزاری است.

محسن امیری خواه با اشاره به اینکه ۴۶ مربی خانم و ۴۶ مربی آقا توسط شهرستان ها و مناطق به سازمان دانش آموزی استان معرفی شده اند، افزود: این ۹۲ مربی در مرحله نخست از طریق آزمون مجازی متمرکز که توسط سازمان دانش آموزی مرکز برگزار شد شرکت کردند و در مرحله دوم این فرآیند گزینش حضوری توسط پیشکسوتان و کارشناسان معاونت فعالیت های سازمان دانش آموزی استان لرستان از داوطلبان درحال انجام است. در نهایت ۱۷ نفر خانم و ۱۷ نفر آقا در اردوی تربیت مربی که در اردوگاه بین اللملی شهید باهنر تهران برگزار خواهد شد، حضور پیدا خواهند کرد.

مدیر سازمان دانش آموزی لرستان با تاکید بر اینکه مربیان پیشتاز عضو سازمان دانش آموزی در بخش های مختلف آموزش و پرورش در حال خدمت هستد، افزود: مربیان تشکیلاتی در مدارس به عنوان معلم، دبیر، معاون و یا مربی پرورشی درحال فعالیت هستند، اما به واسطه علاقه ای که به فعالیت های تشکیلاتی و تربیتی پیشتازان دارند بدون چشمداشت در راه تربیت دانش آموزان و توسعه مهارت های اجتماعی و مهارت های زندگی آنها قدم بر می دارند. این مربیان در مناسبت ها و برنامه های مختلف با روحیه جهادی خود ورود کرده و پیشتاز فعالیت های فرهنگی جریان ساز خواهند بود.

امیری خواه با تاکید بر اینکه مهم ترین ابزار تربیت دانش آموزان، مربی توانمند، خلاق و متعهد است، گفت: سیاست سازمان دانش آموزی رویش نیروهای تشکیلاتی جوان است. پیشکسوتان سازمان دانش آموزی در سال های متمادی منشا خدمات و تلاش های فراوان بوده اند و الان زمانی است که باید فرصت برای رویش مربیان جوان فراهم شود تا بتوانند در آینده زمینه ساز خدمات ماندگار برای دانش آموزان باشند. مربیان جوان، با انرژی و خلاقیت خود وارد حیطه مربیگری تشکیلات می شوند و راحت تر با نسل جدید ارتباط و تعامل برقرار می کنند. در ابتدای کار با مهارت های تشکیلاتی و شادی آفرینی در جمع دانش آموزان حاضر می شوند و سپس آنها را به سمت معارف و آموزه های اخلاقی، معنوی و دینی خواهند برد. مربی پیشتاز می بایست محور فعالیت های دانش آموزان در عرصه های مختلف و یاور مهربان و با تدبیر آنها در شرایط مختلف باشد و بتواند دانش آموزان را به خود و فعالیت های تربیتی خود جذب کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار