مسئول سازمان بسیج سازندگی در خراسان جنوبی عنوان کرد:

ایجاد شبکه جهاد گران فعال رسانه‌ای و هنرمند مطالبه رهبری

بیرجند (پانا)- مسئول سازمان بسیج سازندگی گفت‌شبکه جهادگران فعال رسانه‌ای و هنرمند در کشور ایجاد می‌شود و این موضوع مطالبه جدی رهبری است.

کد مطلب: ۱۴۱۰۰۷۰
لینک کوتاه کپی شد
ایجاد شبکه جهاد گران فعال رسانه‌ای و هنرمند مطالبه رهبری

سردار محمد زهرایی در همایش سالانه شکوه هجرت و اختتامیه جشنواره جهادگران در خراسان جنوبی اظهار کرد: یکی از وظایف جهادگران این است که به عنوان حلقه میانی و واسط، افرادی که قلب‌های آنان در تسخیر خداست را جذب کرده و پای کار بیاورند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی از شهیدان علی وردی و عجمیان به عنوان الگوهای جوانان انقلابی یاد کرد که تا جان در بدن داشتند، جلوی جریان باطل ایستادند، افزود: دشمن از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون حوادث بزرگی از جمله ترور، جنگ تحمیلی نظامی تمام عیار، جنگ تمام عیار فرهنگی، جنگ اقتصادی، جنگ ترکیبی و شناختی بر علیه انقلاب اسلامی به ویژه نوجوانان و جوانان به راه‌ انداخت که هدف غایی آن، ساقط کردن انقلاب اسلامی بود تا هم جمهوریت و هم اسلامیت را بگیرند.

وی ادامه داد: دشمنان در همه این برنامه‌ها علیرغم اینکه تجهیزات، علم، فناوری، جغرافیای فیزیکی و نیروی انسانی بیشتری دارند اما به اذعان خودشان هیچ موفقیتی در استحاله انقلاب و حذف انقلاب نداشتند.
سردار زهرایی با بیان اینکه دشمنان به لحاظ جریان رسانه‌ای مستمر، نیروی انسانی و پایگاه نظامی با انقلاب اسلامی فاصله معناداری دارند اما باز هم بر ما پیروز نشدند، تصریح کرد: مردم ایران به پشتوانه اعتقادات غنی دینی رو به روی دشمن ایستاده‌اند که نمونه این قدرت اعتقادی در اربعین نشان داده می‌شود.

مسئول سازمان بسیج سازندگی افزود: دلیل شکست دشمنان این است که با ملتی مواجهند که قلبشان در تسخیر خداست و با افرادی مواجهند که عزت و غیرت، عفت، شهامت و در نهایت شهادت را هدف خود می‌دانند لذا نمی‌توانند حریف این معادله شوند و شکست می‌خورند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه دشمن تلاش دارد از شخصیت‌های خود فیلم بسازد و ذهن و روان مردم ایران را تحت تأثیر قرار دهند اما مکتب عاشورا آنها را شکست می‌دهد، تأکید کرد: اگر قرار است جبهه‌سازی جهادی انجام شود باید افرادی از جنس رزمندگان در دوران دفاع مقدس داشته باشیم.

سردار زهرایی با بیان اینکه یک بُعد کمبود در جریان جهادی که مورد مطالبه مقام معظم رهبری بوده، ایجاد شبکه جهاد گران فعال رسانه‌ای و هنرمند در سراسر کشور است، تصریح کرد: این شبکه باید تشکیل و در حوزه‌های تخصصی به هم وصل شود تا تولیدات هنرمندانه‌ای را شاهد باشیم که با انعکاس آن، فضای جامعه را از خبرهای امیدبخش و حقیقت‌های انقلاب اسلامی پر کنیم لذا هر گروه جهادی باید یک رابط رسانه‌ای داشته باشد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی تأکید کرد: شبکه‌سازی یک ضرورت برای کار جهادی است لذا امیدواریم شبکه‌سازی انجام شود تا جهادگران در بزنگاه‌ها به وظیفه خود عمل کنند.

وی در پایان با اشاره به جشنواره ملی جهادگران گفت: این جشنواره بین ۲۰ قشر تخصصی سازمان بسیج و در ۳۲ استان برگزار می‌شود که بعد از برگزاری در سطح استان‌ها، اختتامیه جشنواره ملی برگزار و از برگزیدگان تجلیل خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار