بازی‌های آسیایی هانگژو؛

عظیمی: ملی‌پوشان شطرنج معادلات حریفان را بهم ریختند

تهران (پانا) - سرپرست فدراسیون شطرنج گفت‌ بردن تیم‌هایی مثل چین و ازبکستان و تساوی با هند قدرتمند اتفاقی نیست و بچه‌ها واقعا شگفتی آفریدند.

کد مطلب: ۱۴۰۹۷۲۶
لینک کوتاه کپی شد
عظیمی: ملی‌پوشان شطرنج معادلات حریفان را بهم ریختند

شهرام عظیمی بعد از تساوی شگفتی‌ساز تیم ملی شطرنج کشورمان با هند با بیان این مطلب اظهار داشت: شکست دادن نفر هشتم جهان که غول شطرنج هند بود توسط پرهام بسیار برای تیم روحیه بخش بود و من از همه بچه‌ها تشکر می‌کنم حتی طباطبایی هم در وضعیت برنده قرار داشت که در آخرین لحظه بازنده شد و مربی آن‌ها که قبل از بازی می‌گفت بد است به شما ببازیم پس از پایان بازی نفس راحتی کشید و گفت به همین تساوی هم رضایت داریم و ملی پوشان شطرنج با افتخار آفرینی خود تمامی معادلات حریفان را بهم ریختند.

وی تصریح کرد: کشور‌های هند، چین، ازبکستان و ایران جزو قدرت‌های جهانی این رشته هستند و بچه‌های ما با بردن چین و ازبکستان و تساوی برابر هند مدعی، دست بکار بزرگی زدند و احتمالا فردا با ویتنام روبرو خواهیم شد که با ادامه روند موفقیت آمیز ملی پوشان عزیزمان با کسب خوشرنگ‌ترین مدال شگفتی ساز خواهیم شد.

سرپرست فدراسیون شطرنج تصریح کرد: از همه کادر فنی و ملی پوشان عزیز تشکر می‌کنم بخصوص که روز گذشته سیدمناف هاشمی با حضور در کنار بچه‌ها به آن‌ها روحیه داد. کیومرث هاشمی وزیر ورزش و‌جوانان هم در بدو ورود به هانگژو با بنده تماس گرفتند و جویای حال ملی پوشان شطرنج بودند که این مسائل بسیار روحیه بچه‌ها را بالا برد و خود حضور رسانه‌ها روحیه و انگیزه بچه‌ها را دو چندان کرد و امیدوارم افتخارآفرینان شطرنج کشورمان به روند شگفتی سازی‌های خود ادامه دهند و با خوشرنگ‌ترین مدال به میهن عزیزمان برگردیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار