وزیر آموزش و پرورش: مدرسه قوی لازمه ایران قوی و پیشرفته است

تهران‌(پانا) - وزیر آموزش و پرورش در ارتباطی مجازی با اجتماع بزرگ دانش آموزی "دختران کرمانی، در ملک سلیمانی" که با شعار "مدرسه قوی، ایران قوی" در مصلی امام علی (ع) شهر کرمان برگزار شد، گفت مدرسه قوی لازمه ایران قوی و پیشرفته است.

کد مطلب: ۱۴۰۹۵۴۶
لینک کوتاه کپی شد
وزیر آموزش و پرورش: مدرسه قوی لازمه ایران قوی و پیشرفته است

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، رضامراد صحرایی ضمن قدردانی از برگزار کنندگان این اجتماع باشکوه خطاب به دانش آموزان گفت: خوش به سعادت شما که در دیار شهید حاج قاسم سلیمانی گرد هم آمده‌اید تا شعار "مدرسه قوی، ایران قوی" را محقق کنید، بدون شک مسیر ایران قوی از مدرسه‌ها می‌گذرد.

وی افزود: مدیران و معلمان ما ارکان تحول در آموزش و پرورش هستند، ما آماده تحقق تمدن نوین اسلامی و ورود به گفتمانی جهانی هستیم.

وزیر آموزش و پرورش اظهار داشت: نظام تعلیم و تربیت ایران، امروز قوی‌تر از هر زمان دیگری در هر رشدی نقشی تعیین کننده دارد، این اجتماع باشکوه جلوه‌ای از اتحاد و همدلی است.

صحرایی با بیان اینکه همه مشکلات ما در اجرایی نشدن سند تحول بنیادین است، گفت: دانش آموزان ما مقدمه ساز ظهورند، اعتقاد به معاد، توحید، نبوت، امامت و عدل واعتقاد به بازگشت ما به اصالتمان در اصول دین از مفاد سند تحول بنیادین است، همه این ویژگی‌ها در دانش آموزان ما باید شکل گیرد، دانش آموز ما باید ماهر، متبحر، کارآفرین و مقتصد با سبک زندگی ایرانی - اسلامی باشد.

وی تصریح کرد: ایران عزیز را باید مبتنی بر همه شاخص های اصیل قوی کنیم، باید سبک زندگی و فرهنگمان را از خودمان بگیریم نه از سایر ملت‌ها و کشورها، نباید سندهای دیگری بیاید تا فرزندان ما بر اساس آنها تربیت شود.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه امروز این حسرت را دارم که چرا به صورت حضوری در کنار شما دختران حاج قاسم نیستم، گفت: خرسندیم که دانش آموزان ما خود را بخشی از ملت ایران می‌دانند، ما امروز به جهان مخابره می‌کنیم که با قوی کردن مدرسه‌هایمان کشور را از هر حیث قوی می‌کنیم چرا که مدرسه‌ای قوی ضامن آینده‌ای روشن است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار