برگزاری جلسه آموزشی اجرای طرح "هر مدرسه، یک خبرنگار" در اسلامشهر

اسلامشهر(پانا) - در راستای اجرای طرح "هر مدرسه، یک خبرنگار"، اولین جلسه آموزشی خبرنگار، دانش‌آموزان جدید پانای آموزش و پرورش اسلامشهر در کانون فرهنگی، تربیتی طوبی برگزارشد.

کد مطلب: ۱۴۰۹۴۱۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه آموزشی اجرای طرح "هر مدرسه، یک خبرنگار"  در اسلامشهر

رسانه عامل انکارناپذیر توسعه به‌شمار می‌رود و یکی از رسالت‌های خبرگزاری پانا تربیت‌خبرنگار می‌باشد و طرح هر مدرسه، یک خبرنگار، با هدف تحقق این موضوع، در شهرستان‌های استان تهران، در حال اجرا است.

ساسان حق‌شناس، رابط خبرگزاری پانا آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر، در جریان برگزاری کارگاه آموزشی یک‌روزه برای دانش‌آموز خبرنگاران جدید‌الورود، که در کانون فرهنگی، تربیتی طوبی برگزارشد، با طرح یک سوال از خبرنگاران‌دانش‌آموز از آنان خواست انگیزه خود را در رابطه با ورود به عرصه خبرنگاری پانا و حضور در طرح هرمدرسه، یک خبرنگار تشریح کنند و در ادامه دانش‌آموزان، ضمن بیان نقطه‌نظرات، از توانمندی‌های خود نیز سخن گفتند.

در بخش دیگری از این جلسه، رابط خبرگزاری پانا آموزش و پرورش اسلامشهر، به تشریح مواردی از جمله، خبر، خبرنویسی، ضرورت یادگیری سواد‌رسانه‌ای و وظایف یک خبرنگار در واحدهای آموزشی پرداخت و از دانش‌آموزان جدید خبرنگار خواست که با انگیزه، اصول خبرنگاری را فرا بگیرند و پا در این عرصه مهم بگذارند.

سپس نگین حسین‌زاده، از خبرنگاران دوره‌های دوره قبل پانا اسلامشهر نیز به بیان نکاتی در رابطه با ورود خود به عرصه خبرنگاری و اینکه الان در جایگاه خوبی قرار دارد پرداخت.

شایان ذکر است، با توجه به سال تحصیلی جدید و تعدادی از واحدهای آموزش و پرورش اسلامشهر از نظر مدیریتی در حال جابه‌جایی بودند، در حال معرفی خبرنگاردانش‌آموز پانا در راستای طرح هر مدرسه، یک خبرنگار هستند.

خبرنگاردانش‌آموز: یگانه محمدعلی‌نیا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار