مدیر کل فرهنگ و ارشاد استان گلستان:

هنر نمایش امید بخش و وحدت آفرین است

گلستان(پانا)-مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان ضمن گرامیداشت هفته وحدت و ابراز خرسندی از میزبانی بیست‌ویکمین جشنواره بین‌المللی نمایش‌های آیینی و سنتی در استان، گفت: هنر نمایش امیدبخش و وحدت آفرین است.

کد مطلب: ۱۴۰۸۷۵۳
لینک کوتاه کپی شد
هنر نمایش امید بخش و  وحدت آفرین است

محمد رعیت ضمن گرامیداشت هفته وحدت،گفت: برگزاری بیست‌ویکمین جشنواره بین‌المللی نمایش‌های آیینی و سنتی، فرصتی مغتنم برای بنده و همکارانم در این دستگاه اجرایی است و یک پروژه فراملی بوده و معتقدم دیگر تهران و گلستان ندارد و همه ما در قالب یک پروژه بسیار مهم دست به دست هم داده‌ایم تا جشنواره موثری را پیش روی مخاطبان قرار دهیم و همین رویکرد قطعا وظیفه میزبانی ما را سنگین می‌کند.

وی افزود: طی روزهای گذشته بیش از 60 نفر از همکارانم در ستاد اجرایی گلستان تلاش کرده‌اند تا بتوانند بهترین خدمتگزار برای هنرمندان شریف عرصه نمایش و مخاطبان فهیم تئاتر باشند.

رعیت با اشاره به اینکه هنر نمایش امیدبخش و وحدت آفرین است و در استان گلستان که خود نمادی از وحدت و همدلی است برپا می شود، ادامه داد: قرار است در چند روز برگزاری جشنواره، به تعداد افراد تیم اجرایی اضافه شوند و براین باوریم این بهترین خدمت برای جامعه ایرانی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان : من شک ندارم با این همراهی و همدلی که بین ستاد تهران و ستاد گلستان به وجود آمده است و با عنایت ویژه حضرت محمد (ص) و حضرت مهدی (عج) در این روزهای عزیز و گرامی، جشنواره سرافرازانه‌ای را در هفته وحدت را به پایان خواهیم رساند.

یادآوری می شود، بیست‌و‌یکمین جشنواره بین‌المللی نمایش‌های آیینی و سنتی با دبیری احمد جولایی، از یکم تا یازدهم مهر، در بخش‌های «رادیو تئاتر» و «نمایشگاه هنر‌های نمایشی» به میزبانی تهران، «صحنه‌ای» (ویژه-آزاد) و «بین‌الملل» به میزبانی استان گلستان (گرگان و کردکوی)، «شبیه‌خوانی» به میزبانی استان مرکزی (تفرش)، «نمایش‌های فردی، نقالی، روایت‌های ملی و کارآواها» و «معرکه‌ها، آیین‌ها و بازی‌های نمایشی» به میزبانی استان چهارمحال و بختیاری (شهرکرد)، «عروسکی» و «دانشجویی صحنه» به میزبانی خراسان شمالی (بجنورد) و «سمینار‌های پژوهشی» و «نمایشنامه‌نویسی» به میزبانی آذربایجان شرقی (تبریز) در حال برگزاری است

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار