جشنواره تولیدات فضای مجازی کنگره ۱۰هزار شهید آذربایجان‌شرقی افتتاح شد

تبریز (پانا) - دبیر جشنواره تولیدات فضای مجازی کنگره ۱۰ هزار شهید آذربایجان‌شرقی گفت تلاش بر این است که با برگزاری سالانه جشنواره تولیدات فضای مجازی در تبریز به برندی تبدیل شده و در سطح استان شناخته شود.

کد مطلب: ۱۴۰۸۲۲۷
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره تولیدات فضای مجازی کنگره ۱۰هزار شهید آذربایجان‌شرقی افتتاح شد

فرزاد نریمان زاده در افتتاحیه جشنواره عنوان کرد: این جشنواره در ۱۰ بخش پوستر، عکس حرفه ای و موبایلی، چند رسانه ای شامل فیلم، کلیپ، موشن گرافی، پویانمایی، اینفوگرافی و پادکست، نرم افزار موبایلی، تولیدات متنی ویژه فضای مجازی شامل استوری، کپشن، توئیت و پوست که منحصر به فرد بوده و صاحب اثر مشخص است، برگزار می شود.

وی موضوعات جشنواره تولیدات فضای مجازی آذربایجان شرقی را نیز اینگونه بیان کرد: موضوعات جشنواره در رابطه با خانواده شهدا، فرهنگ ایثار و شهادت، شهدای انقلاب اسلامی، مدافع حرم و امنیت و سلامت و دفاع مقدس است.

دبیر جشنواره افزود: شرکت در این جشنواره برای عموم آزاد بوده و آخرین مهلت ارسال آثار ۳۰ آبان ماه امسال و مراسم اختتامیه نیز ۱۰ آذر برگزار می شود.

نریمان زاده اضافه کرد: هر شخص می تواند در هر بخش سه اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال کند و به نفرات برتر هر بخش به ترتیب ۷۰، ۵۰ و ۳۰ میلیون ریال به همراه تندیس و لوح تقدیر اعطا می شود.

دانش اموز خبرنگار : رومینا موسوی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار