مدیر آموزش و پرورش منطقه۳ تهران:

دانش‌آموزان، مشاوران نوجوان مدیر منطقه هستند

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه۳ تهران طی بازدید از مدارس در سال جدید تحصیلی با حضور در جمع دانش‌آموزان مدارس از دانش‌آموزان به عنوان مشاوران نوجوان مدیر منطقه یاد کرد که از نقطه نظرات و پیشنهادات آنها درخصوص کیفیت‌بخشی نظام آموزش و پرورش منطقه استقبال می‌کند.

کد مطلب: ۱۴۰۸۰۴۵
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان، مشاوران نوجوان مدیر منطقه هستند

سید رضا میرزاده، مدیر آموزش وپرورش منطقه ۳تهران به همراه علیرضا نظری معاون آموزش متوسطه و دبیر پروژه مهر مهدوی منطقه۳ ضمن بازدید از فضای مدارس، با مدیران و دبیران به گفتگو نشسته و با ورود به کلاس های درس ضمن خوش آمدگویی به دانش آموزان و آرزوی سلامتی و موفقیت برای این سرمایه های عظیم کشور گفت: شما عزیزان مشاوران نوجوان مدیر منطقه هستید و من از نقطه نظرات و پیشنهادات شما در خصوص کیفیت بخشی نظام آموزش و پرورش استقبال می کنم.

وی ادامه داد: نظرات تک تک شما دانش آموزان می تواند موجب رشد، نشاط و تعالی در امر تعلیم و تربیت شود.

میرزاده همچنین از دبیر پروژه مهر مهدوی خواست تا هر گونه کم و کاستی درحوزه آموزش را ساماندهی کنند تا دانش آموزان با خاطراتی خوش سال تحصیلی را شروع و با نشاط وامید ادامه دهند تا اهداف علمی، معنوی و پژوهشی آنان محقق شود.

گفتنی است این بازدیدها توسط مدیر منطقه۳، جهت حمایت و ایجاد امید و انگیزه در دانش آموزان منطقه طی سال تحصیلی کماکان صورت خواهد گرفت و ادامه خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار