انتصاب رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان مرکزی

اراک (پانا) - علی عقیلی به عنوان رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان مرکزی منصوب شد.

کد مطلب: ۱۴۰۷۸۵۳
لینک کوتاه کپی شد
انتصاب رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان مرکزی

احمدرضا نوازنی طی حکمی علی عقیلی را به عنوان رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان مرکزی منصوب کرد، در متن حکم انتصاب علی عقیلی آمده است:
بسمه تعالی
برادر ارجمند جناب آقای علی عقیلی
سلام علیکم
با احترام نظر به تعهد و تجارب ارزشمند جناب عالی به موجب این ابلاغ به عنوان رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان مرکزی منصوب می‌شوید؛ امید است با استعانت از درگاه خداوند متعال و وصایای ارزشمند حضرت امام خمینی (ره) و شهدای والامقام انقلاب اسلامی، رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و گام برداشتن در راستای تحقق سیاست‌های رئیس جمهور محترم با در نظر داشتن مفاد بیانیه گام دوم انقلاب، سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و با بهره‌گیری از نظرات ارزشمند و صادقانه فرهنگیان فرهیخته و صاحب نظر در جهت ارتقاء فعالیت‌های آن حوزه کوشا باشید.
در این راستا، رعایت اصول عدالت محوری، روحیه انقلابی، مردم داری، پاکدستی، فساد ستیزی، قانون مداری و دولت مردمی، الزامی است.
از خداوند سبحان موفقیت روزافزون شما را در این مسئولیت خطیر و استمرار خدمت بیشتر به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مساًلت می‌نمایم.

از سوابق کاری علی عقیلی می‌توان به ۱۱ سال فعالیت در جهاد دانشگاهی استان مرکزی و ۳ سال مدیر سازمان دانشجویان استان مرکزی و فعال حوزه فرهنگی و نویسندگی اشاره کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار