مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۹ تهران:

مدرسه اثربخش بدون دانش‌آموز اثربخش محقق نخواهد شد

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه 19 شهر تهران در جشن جوانه‌ها در میان دانش‌آموزان پایه هفتم عنوان کرد مدرسه اثربخش بدون دانش‌آموز اثربخش محقق نخواهد شد.

کد مطلب: ۱۴۰۷۷۲۹
لینک کوتاه کپی شد
مدرسه اثربخش بدون دانش‌آموز اثربخش محقق نخواهد شد

حبیب اله قربانی مهر،در این مراسم آیینی، دانش آموزان را به تحقیق و پژوهش در موضوع هویت ملی و افتخارات و دستاوردهای ایران اسلامی تشویق و ترغیب کرد.

وی در این مراسم بیان کرد: دانش آموزان با بهره مندی از اطلاعات صحیح در فضای مجازی پیرامون هویت ملی و الگوهای شاخص اسلامی و ایرانی می‌توانند نقش بی بدیلی در ترویج و نشر هویت ملی در میان همسالان خود داشته باشند.

مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۹ شهر تهران با اشاره به مدرسه اثربخش و تمدن‌ساز اظهار کرد: در مدارس اثربخش حلقه اول اثربخشی مدیریت و برنامه های راهبردی در پیشبرد اهداف مدرسه است. دومین حلقه در اثربخشی مدارس،^ معلمان هستند؛ زیرا این معلمان متعهد و آگاه هستند که در فرایند یاددهی و یادگیری نقش بی بدیلی دارند و اثربخشی مدرسه با اجرای صحیح این فرایند مشهود است. سومین حلقه اولیای همراه و مشارکت جو در امور مدارس هستند که همواره از ظرفیت بالایی برای اثربخشی مدارس برخوردار هستند.

وی افزود: چهارمین و مهمترین حلقه در اثر بخشی مدارس دانش آموزان هستند.

مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۹ گفت: در واقع دانش آموزان حلقه اتصال مشترک بین تمام حلقه ها در اثربخشی مدارس هستند که باید در امر تعلیم و تربیت تمام تلاش خود را برای آینده‌ای بهتر بکار ببندند؛ این دانش آموز پژوهشگر، کنجکاو، وقت گذار و مطالبه گر است که اثربخشی مدرسه را در پیرامون خود و جامعه جاری و ساری می کند.

قربانی مهر، در پایان به دانش آموزان و معلمان توصیه کرد از فرصت های ایجاد شده و ظرفیت های موجود در مدرسه و همچنین ظرفیت خانواده در جهت بهبود اثربخشی و بهروری بالا در مدرسه استفاده کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار