رونمایی از اینفوگرافی «مطالبات شهدا از زبان شهدا»

اردبیل (پانا) - مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد اردبیل گفت همزمان با هفته دفاع مقدس اینفوگرافی «مطالبات شهدا از زبان شهدا» در اردبیل رونمایی شد.

کد مطلب: ۱۴۰۷۴۶۴
لینک کوتاه کپی شد
رونمایی از اینفوگرافی «مطالبات شهدا از زبان شهدا»

مصطفی آمون، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد اردبیل اظهار کرد: همزمان با هفته دفاع مقدس و با حضور استاندار اردبیل در غرفه «سلیمانی‌های گام دوم» کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان، اینفوگرافی «مطالبات شهدا از زبان شهدا» رونمایی شد.

وی خاطرنشان کرد: این اینفوگرافی شامل فرازهایی از سخنان آیت الله سیدحسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در دیدار دست اندکاران کنگره بزرگداشت ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل با مقام معظم رهبری است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان گفت: این اینفوگرافی در قطع ۵۰ در ۷۰ و با کیفیت عالی به طبع چاپ رسیده است و علاقمندان جهت دریافت این پوستر می‌توانند از طریق غرفه کانون‌های مساجد واقع در باغ موزه دفاع مقدس اقدام کنند.

آمون افزود: ۱۲ نکته کلیدی که نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در محضر مقام معظم رهبری در خصوص نقش و جایگاه شهدا بیان کرده اند در این اینفوگرافی به آن اشاره شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار