اطلاعیه شماره ۳ درباره نحوه رسیدگی به شکایات داوطلبین آزمون استخدامی آموزگاران ابتدایی

تهران (پانا) - ستاد عالی برگزاری آزمون‌های استخدامی وزارت آموزش و پرورش درباره نحوه رسیدگی به شکایات داوطلبین آزمون استخدامی آموزگاران ابتدایی، اطلاعیه‌ای صادر کرد.

کد مطلب: ۱۴۰۷۱۲۱
لینک کوتاه کپی شد
اطلاعیه شماره ۳ درباره نحوه رسیدگی به شکایات داوطلبین آزمون استخدامی آموزگاران ابتدایی

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش؛ در این اطلاعیه آمده است: «با عنایت به اطلاعیه مورخه ۱۴۰۲/۰۶/۳۰ سازمان سنجش آموزش کشور در خصوص نتایج آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی۱۴۰۱، ضمن تبریک به پذیرفته‌شدگان گرامی، موارد زیر جهت اطلاع و اقدام مقتضی اعلام می‌گردد:

۱- با توجه به ماهیت رقابتی آزمون استخدامی در مراحل علمی و ارزیابی تخصصی حرفه‌ای و بررسی صلاحیت‌های عمومی داوطلبان و لزوم انتخاب اصلح و طبق فرایندهای تعریف‌شده قبلی مبنی بر اعلام چندبرابری ظرفیت این آزمون، پذیرفته شدن بخشی از داوطلبین امری بدیهی بوده و عدم پذیرش بخشی از داوطلبان نیز بیانگر عدم وجود شایستگی آنان نیست و علاقه‌مندان می‌توانند از فرصت‌های قانونی پیش رو و سایر آزمون‌های وزارت آموزش و پرورش که به زودی اطلاع‌رسانی خواهد شد، استفاده نمایند. همچنین براساس ظرفیت، نتایج اولویت سوم نیز به زودی اعلام خواهد.

۲- در اجرای مصوبات پیشین ستاد برگزاری آزمون، زمینه رسیدگی به شکایات آزمون استخدامی ابتدایی برای اولین بار به‌صورت جامع و با استفاده از سامانه تخصصی شرایط ثبت اعتراض و شکایات فراهم گردیده و این ستاد نسبت به رسیدگی دقیق به تک‌تک شکایات اقدام خواهد نمود.

۳- داوطلبین محترمی که در ردیف قبولی نهایی آزمون قرار نگرفته‌اند و نسبت به عدم قبولی خود معترض می‌باشند از روز یک‌شنبه مورخه ۱۴۰۲/۰۷/۰۲ به مدت ۲۰ روز به سامانه اعتراض ارزیابی تکمیلی آموزگاران به نشانی http//jazb.sru.ac.ir//auth/login مراجعه نموده و اعتراض خود را ثبت نمایند. بدیهی است پس از اتمام مهلت یادشده امکان ثبت مجدد اعتراض امکان‌پذیر نخواهد بود. اطلاع‌رسانی در خصوص نتیجه اعتراض داوطلبان پس از اتمام مهلت ثبت اعتراض و طی شدن فرآیندهای بررسی پرونده‌های شکایات در سطح استان‌ها از طریق همین درگاه صورت خواهد گرفت.

۴- در خصوص داوطلبانی که صلاحیت عمومی گزینش آنان مورد تایید قرار نگرفته و در ستون وضعیت قبولی کارنامه اعلام نتایج نهایی با کد ۱۹ مشخص شده، ضروری است از تاریخ ۱۴۰۲/۰۷/۱۰ لغایت تاریخ ۱۴۰۲/۰۷/۱۰ ضمن مراجعه حضوری به هسته گزینش استان محل ارزیابی‌شده خود نسبت به ارائه درخواست کتبی تجدید نظر اقدام نموده و مراحل بررسی پرونده خود ‌در فرایند تجدید نظر را از هسته مذکور پیگیری نمایند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار