برگزاری یادواره شهدای دانش‌آموزی در شهرستان گرگان

گلستان (پانا) - همزمان با آغاز سال تحصیلی و هفته‌ دفاع مقدس، یادواره شهدای دانش‌آموز شهرستان گرگان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۰۷۰۸۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری یادواره شهدای دانش‌آموزی در شهرستان گرگان

صبح امروز همزمان با آغاز سال تحصیلی و هفته‌ دفاع مقدس، یادواره شهدای دانش‌آموز شهرستان گرگان با حضور سیدرضا نظری مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان، محمدعلی طالع زاری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، حسن مدرس زاده مدیر آموزش و پرورش شهرستان گرگان، فرماندهان سپاه استان و شهرستان سایر مسئولین آموزش و پرورش در دبیرستان پسرانه شاهد پسران گرگان برگزار شد.

این یادواره معنوی با حضور گسترده دانش‌آموزان، به مناسبت هفته گرامی داشت دفاع مقدس و به منظور گرامیداشت و احترام به خدمات این شهدا برگزار شد.

در این مراسم، سخنرانان متعددی از جمله مسئولان آموزشی، مربیان و دانش‌آموزان با حضور پرشور خود، درباره ایثار و تلاش شهدای دانش‌آموزی سخن گفتند. نمایشگاه‌ هنری نیز به همراه برنامه‌های متنوعی در طول یادواره برپا شد که باعث ایجاد یک فضای مفرح و ارتباط نزدیک‌تر دانش‌آموزان با افکار و باورهای شهدا شد.

این یادواره، فرصتی برای ابراز ارادت و قدردانی از شهدای دانش‌آموزی بود و تأکید بر ارزش‌های انسانی و اخلاقی در محیط آموزشی داشت. حضور فعّال دانش‌آموزان و کارکنان مدارس در این مراسم، نشان از اراده و تعهد آن‌ها به پاسداشت مقام شهدا و تحکیم ارزش‌های ملی و انسانی بود.

گفتنی است در این مراسم از کتاب "فهمیده های شهر من" که در رابطه با شهدای دانش‌آموز شهر گرگان است رونمایی شد. همچنین از تعدادی از مادران شهدای دانش‌آموز تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار