عنایتی: از بازیکنان باتجربه در انتخابی المپیک انتظار بیشتری داشتم

امیدوارم صدرنشین گروه شویم

تهران(پانا) - سرمربی تیم فوتبال امید گفت تیم صدرنشین با تیم سوم گروه دیگر بازی می‌کند و اگر سوم شویم به ژاپن می‌خوریم.

کد مطلب: ۱۴۰۵۷۶۵
لینک کوتاه کپی شد
عنایتی: از بازیکنان باتجربه در انتخابی المپیک انتظار بیشتری داشتم

رضا عنایتی پس از پیروزی ۴ بر صفر تیم ملی فوتبال امید ایران مقابل ویتنام در دومین دیدار دور گروهی بازی‌های آسیایی هانگژو، اظهار داشت: بازی خوبی بود، متمرکز بودیم که از این مرحله با شرایط خوب بالا برویم. بازی‌ها در مراحل بعد سخت‌تر است. امروز دستمان نسبت به بازی با عربستان بازتر بود و در آن بازی هوای شرجی هم تا حدی بازیکنان را اذیت کرد. بازیکنانی هم که غایب بودند امروز به ترکیب اضافه شدند و حالا برای مرحله بعد آماده می‌شویم.

سرمربی تیم فوتبال امید تاکید کرد: مرحله حذفی اهمیت زیادی برای‌مان دارد. از همه هواداران که امروز این را حمایت کردند تشکر می‌کنم. امیدوارم بازی به بازی شرایط تیم بهتر شود. بازیکنان نشان دادند که با تجربه هستند.

عنایتی با ابراز امیدواری از اینکه تیم فوتبال امید طلسم ٢١-٢٠ ساله برای نتیجه گیری در بازی‌های آسیایی را بشکند، گفت: هدف گذاری این بود که در هر ۲ رویداد انتخابی المپیک و بازی‌های آسیایی با قدرت شرکت کنیم. بازیکنان ما در مرحله نخست انتخابی المپیک کم تجربگی کردند و با کارت زرد در دور نهایی حذف شدیم. من این تیم را در کل ١٧ روز در اختیار داشتم و سعی کردم بازیکنان با تجربه را انتخاب کنم. نمی‌خواهم حرف‌های تکراری بزنم، اما در این مدت هر چه در توان داشتم، انجام دادم. ازبکستان که با شتاب در حال پیشرفت است و عربستان هم در همین مسیر قرار دارد.

عنایتی خاطرنشان کرد: از بازیکنان با تجربه انتظار بیشتری داشتم، اما در فوتبال این اتفاقات می‌افتد و من هم عذرخواهی کردم. امیدوارم در این جام با قدرت حاضر شویم و بعد از ٢١ سال همه توان خود را بگذاریم که دست پُر بازگردیم.

سرمربی تیم فوتبال امید در پایان در مورد شرایط این تیم در بازی‌های آسیایی گفت: طبق شرایط جدول، تیم صدرنشین با تیم سوم گروه دیگر بازی می‌کُند و اگر سوم شویم به ژاپن می‌خوریم. سعی می‌کنیم صدرنشین باشیم، اگر دوم هم شویم زیاد تفاوتی ندارد، فقط کمی شرایط‌مان سخت می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار