برنامه های بسیج دانش آموزی برای آغاز سال تحصیلی جدید

تبادکان (پانا)_ رئیس سازمان بسیج دانش آموزی استان خراسان رضوی در رابطه با بازگشایی مدارس بیان کرد : جشنواره های مختلفی از جمله جشنواره های علمی ، فرهنگی ، ورزشی و انرژی پلاس را که در حوزه گفتگو ادبیات صحبت با دانش آموزان طراحی شده است را برنامه ریزی کرده ایم.

کد مطلب: ۱۴۰۵۷۶۳
لینک کوتاه کپی شد
برنامه های بسیج دانش آموزی برای آغاز سال تحصیلی جدید

مهدی جعفری ادامه داد : جشنواره های مختلفی از جمله جشنواره های علمی ، فرهنگی ، ورزشی و انرژی پلاس را که در حوزه گفتگو ادبیات صحبت با دانش آموزان طراحی شده است را برنامه ریزی کردیم و در طول سال تحصیلی در خدمت دانش آموزان خواهیم بود .

جعفری ادامه داد : برنامه های بسیج دانش آموزی هم زمان با سال تحصیلی جدید شروع می‌شود و در طول سال تحصیلی ادامه خواهد داشت. نکته قابل توجه این برنامه ها این است که برنامه و جشنواره ها توسط خود دانش آموزان طراحی شده و با همکاری مدیران و معاونان مدارس و اولیا دانش آموزان اجرا می گردد .

وی تصریح کرد : امیدواریم این برنامه ها مفید واقع شوند و آن فضای مورد نظر را که دانش آموزان برای تحصیل در مدارس به آن احتیاج دارند را فراهم آورد و دانش آموز انقلابی برای آینده انقلاب اسلامی در این محیط پرورش یابد .

جعفری افزود : ایمان داریم که دانش آموزانمان معرفت و معنویت لازم را دارند و منشا خیر و اثر و برکت برای انقلاب و کشورشان خواهند بود .

دانش آموز خبرنگار : مریم نورسته

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار