سخنگوی دولت مطرح کرد؛

دانش‌آموز امروز نسبت به موضوعات مختلف فهم و درک درستی دارد

تهران (پانا) - سخنگوی دولت گفت اشراف دانش‌آموزان در حال حاضر به نحوی است که نسبت به مسائل سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و بین‌المللی کنش درخور دارند و هرکدام از این موضوعات را به خوبی فهم و درک می‌کنند.

کد مطلب: ۱۴۰۵۶۳۷
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموز امروز نسبت به موضوعات مختلف فهم و درک درستی دارد

علی بهادری‌جهرمی صبح امروز، ۳۰ شهریور ۱۴۰۲ در مراسم اختتامیه اجلاسیه دوم چهاردهمین کنگره اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان اظهار کرد: دانش‌آموز امروز با دانش‌آموز دیروز قطعا تفاوت‌هایی دارد؛ از جمله این تفاوت‌ها ارتقای معنادار سطح اشراف دانش‌‌آموزان نسبت به مسائل مختلف طی ۱۵ الی ۲۰ سال اخیر است.

وی افزود: اشراف دانش‌آموزان در حال حاضر به نحوی است که نسبت به مسائل سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و بین‌المللی کنش درخور دارند و هر کدام از این موضوعات را به خوبی فهم می‌کنند.

سخنگوی دولت در ادامه خطاب به دانش‌آموزان گفت: قدر این روزها را باید دانست، ایامی که سپری می‌کنید ایام یادگیری و کارآموزی برای آینده است و استفاده درست از این روزها موجب آب دیده شدن و همچنین کسب تجربه خواهد شد.

بهادری‌ جهرمی افزود: تفاوت دانش‌آموز امروز با دانش‌آموز سال‌های قبل از انقلاب و حتی قبل‌تر از آن این است که اصلا نمی‌دانستیم در جهان چه می‌گذرد، اما امروز به لطف خدا و همت دانشمندان ایرانی در لبه‌های علم، دانش، تکنولوژی و فناوری هستیم و دیگر فقط مصرف‌کننده نیستیم؛ در واقع یعنی علم تولید می‌کنیم، پیشرو هستیم و در حوزه‌های مختلف علمی جزو ۱۰ کشور برتر دنیا هستیم‌.

وی در پایان خطاب به دانش‌آموزان تاکید کرد: با این شرایط تکلیف و مسئولیت شما سنگین‌تر خواهد بود. ان‌شالله اداره کشور توسط شما در آینده بسیار آموزنده‌تر و شیرین‌تر خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار