فرمانده سپاه ناحیه مقاومت ساوه:

اردوی راهیان پیشرفت برای دانش‌آموزان برگزار می‌شود

ساوه (پانا) - فرمانده سپاه ناحیه مقاومت شهرستان ساوه گفت اردوهای شاد و مفرح در قالب راهیان پیشرفت برای دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۰۵۳۷۱
لینک کوتاه کپی شد
اردوی راهیان پیشرفت برای دانش‌آموزان برگزار می‌شود

سرهنگ علیرضا مهدی در نشست با اصحاب رسانه با بیان دلاوری‌ها و مقاومت رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: رزمندگان ما در دیار غربت و در دل دشمن رفتند و اسیر شدند و کاری با دشمن کردند که همان‌ افراد بعد از جنگ به یاری جبهه مقاومت شتافتند.

وی با اشاره‌ها به زیبایی‌های پشت جبهه و مشارکت مردمی کوچک و بزرگ در جبهه‌ها گفت: مادران شهدا با افتخار فرزندانشان را در مسیر اسلام فدا کردند و همچنان محکم و با اراده از این انقلاب دفاع می‌کنند.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت ساوه خاطرنشان کرد: این دفاع مقدس ما بود که با آن توانستیم نگاه نویی در دنیا ایجاد کنیم و باعث شد تمام ابرقدرت‌های دنیا و حامیانشان با ما دشمن شوند.

وی شهید سلیمانی را یکی از نخبه‌ها و یادگاران همین دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: می‌بینید که سر مزار شهید سلیمانی از سراسر دنیا می‌آینند و شاید مسلمان هم نباشند ولی آزادی خواه هستند و این تأثیر دفاع مقدس و انقلاب اسلامی ما در دل‌های مردم آزادی‌خواه جهان است.

مهدی افزود: ما غیر از اسرائیل که هم دولت و هم ملت آن را دشمن خودمان می‌دانیم، با ملت‌های دیگر مشکلی نداریم.

فرمانده ناحیه مقاومت ناحیه ساوه به برنامه‌های هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: توزیع ۲ هزار بسته لوازم التحریر با مشارکت کمیته امداد و آموزش و پرورش یکی از اولین برنامه‌های هفته دفاع مقدس بود.

وی خاطرنشان کرد: ما ۳۵۰ برنامه در قالب ۳۵ محور داریم که می‌توان به غبارروبی مزار شهدا، سرکشی از جانبازان عزیز و خانواده‌‌های شهدا اشاره کرد‌.

مهدی به هم زمانی آغاز سال تحصیلی جدید و هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: در خصوص برنامه‌های دانش‌‌آموزی، اجرا اردوهای شاد و مفرح در قالب اردوهای راهیان پیشرفت برای دانش آموزان را می‌توان نام برد که هدف از آن آشنایی پیشرفت کشورمان با وجود تمام تحریم‌ها است.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت ساوه تصریح کرد: افتتاح طرح‌های سازندگی که با هماهنگی سایر ارگان‌ها انجام شده از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس است که حدود ۳۰۰ میلیارد ریال هزینه آن بوده است.

مهدی بیان کرد: برنامه‌های ما تا ۸ مهر در ۱۰ عنوان ادامه خواهد داشت و هدف از انجام این برنامه‌ها را تبیین دستاوردهای دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: جوانان و نوجوانان ما باید بدانند برای کشور ما در ۸ سال دفاع مقدس چه اتفاقی افتاده است.

وی در ادامه افزود: برگزاری جشن ولادت حضرت پیامبر (ص) در شب ولادت ایشان به روایت اهل سنت برای ایجاد اتحاد و اتفاق با برادران افغانستانی اهل تسنن در مهمان‌شهر شهید ناصری یکی از برنامه‌های ما در هفته وحدت خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار