مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان:

بهترین سرمایه‌گذاری برای جوانان هزینه برای ورزش و سلامت جسمی آنهاست

کرمان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان عنوان کرد بهترین سرمایه‌گذاری برای آینده جوانان هزینه برای ورزش و سلامت جسمی آنهاست.

کد مطلب: ۱۴۰۵۱۸۶
لینک کوتاه کپی شد
بهترین سرمایه‌گذاری برای جوانان هزینه برای ورزش و سلامت جسمی آنهاست

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، دوره آموزشی تربیت مدرس با حضور ۱۴۳ معلم تربیت بدنی از ۵ استان کرمان، هرمزگان، یزد، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی در پردیس شهید باهنر دانشگاه فرهنگیان استان کرمان در راستای اجرا و ارزشیابی درس تربیت بدنی آغاز شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در این دوره گفت: این دوره آموزشی با شعار "معلم کارآمد، معلم امیدآفرین، مدرسه بانشاط " و با هدف حفظ و ارتقای سلامت جسمانی و سواد حرکتی دانش آموزان با حضور ۵۵ دبیر خانم و ۸۸ دبیر تربیت بدنی آقا از ۵ استان از ۲۸ شهریور آغاز شده و تا ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ ادامه دارد.

رضا رضایی با اشاره به اینکه کار دبیران تربیت بدنی بسیار ارزنده است، افزود: اگر می خواهیم جامعه ای سالم داشته باشیم، باید به ورزش و فعالیت های بدنی دانش آموزان توجه کنیم، اگر بچه ها ورزش کنند در درس خواندن هم موفق می شوند.

وی با بیان اینکه دانش آموزان از معلمان تربیت بدنی خود الگو می گیرند، گفت: هزینه کرد در زمینه توسعه تربیت بدنی بهترین سرمایه گذاری برای آینده کشور است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار