دانش‌آموزان با نیازهای ویژه نیاز به تقویت روحیه خودباوری دارند

مشهد (پانا) - رئیس آموزش و پرورش اداره استثنائی استان خراسان‌رضوی در بازدید از دوره‌های خبرنگاری و عکاسی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه گفت دانش‌آموزان با نیازهای ویژه با توجه به ویژگی‌های روانی و جسمی که دارند، نیاز به تقویت روحیه خودباوری، امید و مهارت‌های اجتماعی دارند.

کد مطلب: ۱۴۰۵۱۰۰
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان با نیازهای ویژه نیاز به تقویت روحیه خودباوری دارند

جواد روحانی، رئیس آموزش و پرورش استثنائی استان خراسان‌رضوی عنوان کرد: یکی از چالش هایی که دانش آموزان با نیازهای ویژه دارند، ضعف مهارت های اجتماعی است که در این رابطه ممکن است خود و خانواده هایشان دچار مشکلات شوند و قطعا برگزاری کلاس های هنری مانند دوره عکاسی، خبرنگاری و... قطعا در ارتباطات و مهارت های اجتماعی آنها اثرگذاری زیادی دارد.

وی اضافه کرد: طی امضاء تفاهم نامه با سازمان دانش آموزی، دوره های خبرنگاری و عکاسی را برگزار کردیم تا این دانش آموزان بتوانند نقش پررنگ تری در جامعه داشته باشند. برنامه دوره ها انشاالله در سال تحصیلی آینده ادامه خواهد داشت و دوره‌ها متنوع تر خواهند بود و ما در برنامه ها، مسابقات و مراسمات از همین دانش آموزان استفاده خواهیم کرد تا بتوانند توانایی خودشان را برای عموم مردم به نمایش بگذارند.

وی ادامه داد: این دوره‌ها در ۲ روز و با حضور بیش از ۵۰ نفر برگزار شد. رضایت دانش آموزان از برگزاری دوره ها خرسندکننده بود و اشتیاق دانش آموزان به مطالب و تمرینات دوره، نشان از مفید بودن دوره‌ها دارد.

دانش آموز خبرنگار: عادله شمسی زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار