معاون فرهنگی شهردار اصفهان:

فیلم‌های جشنواره کودک و نوجوان در محلات اصفهان هم به نمایش در می‌آیند

اصفهان (پانا) - معاون فرهنگی شهردار اصفهان گفت جشنواره فیلم‌ کودک و نوجوان اصفهان علاوه بر سینماها در قالب کارناوال شادی درمحلات اصفهان به نمایش در می‌آیند.

کد مطلب: ۱۴۰۴۹۴۱
لینک کوتاه کپی شد
فیلم‌های جشنواره کودک و نوجوان در محلات  اصفهان هم به نمایش در می‌آیند

میثم بکتاشیان، مدیر اجرایی جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان به پانا گفت: «این دوره سی و پنجمین دوره فیلم های کودک و نوجوان در اصفهان است که پانزدهم تا بیستم مهرماه در اصفهان آغاز می شود.»

وی افزود: «امروز آیین رونمایی از جشنواره بود که آغاز رسمی آن نیز است که در اصفهان برگزار می شود.»

بکتاشیان تاکید کرد: «»طبق برنامه ریزی هایی که در حوزه برنامه های جمعی محله محور و شهری داریم امید داریم که بیشترین تعداد نوجوانان و کودکان بتوانند در همه برنامه های جشنواره ورود پیدا کنند، فیلم های خوب را ببینند و در حوزه خبرنگاری و داوری به ما کمک کنند.»

وی بیان کرد: «برنامه های جمعی و شهری و کارگاه ها و نشست ها برنامه ریزی شده و اطلاع رسانی خواهد شد.»

در ادامه کمال حیدری، معاون فرهنگی شهردار اصفهان بیان کرد: «خدا را شاکریم که به سی و پنجمین سالگرد جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان نزدیک می شویم و اصفهان مجددا میزبان این جشنواره شناخته شد.»

وی افزود: «با کمک بنیاد فارابی و و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برنامه ریزی ها انجام پذیرفت و پس از اطلاع رسانی، فیلم هایی که به وزارتخانه و بنیاد فارابی رسید داوری شد و بعد از انتخاب فیلم ها به نمایش در خواهند آمد.»

حیدری ادامه داد: «برنامه ریزی‌هایی که در اصفهان شده، در حوزه شهرداری و معاونت فرهنگی، تفریحی با همکاری سایر دستگاه‌ها مانند صدا و سیما، ارشاد، کانون پرورش فکری کودک و نوجوان، همه کمک کردند و انشاالله هفته زیبایی را برای کودکان و نوجوانان رقم بزنیم و پروانه های این شهر را با شور و نشاط بیشتری به پرواز در بیاوریم.»

وی تصریح کرد: «برنامه های ما در جهت محله محور تنظیم شده است. یعنی برای استفاده بیشتر اقشار مختلف، برنامه ها را به دل محلات می بریم، چون به هر حال فضای سینماها محدود است و نمی‌توان همه فیلم ها را در سینما نمایش داد. بر این اساس برنامه ریزی به این صورت بوده که کارناوال‌های شادی به دل محلات بروند و در آنجا نیز فیلم‌ها را به نمایش دربیاورند.»

معاون شهردار اصفهان به دانش آموزان توصیه کرد: «زیباترین لحظه زندگی، این لحظات است. لحظه ای که در آن رشد می کنیم. هر چه اکنون به دست بیاوریم در آینده به آن افتخار می کنیم. این لحظات را جدی بگیرید، این دوره، پایه‌گذار برای آینده است. قطعا در کنار تحصیل، فضای نشاط و تفریح و اوقات فراغت خیلی مهم است و باید برای انرژی گرفتن و ادامه راه با قوت بیشتر جدی گرفته شود. مخصوصا اینکه باید اوقات فراغت سالم انتخاب شود.»

دانش آموز خبرنگار: رهام رسولی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار