جانشین سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان:

طرح همشاگردی مهربان ویژه دانش‌آموزان نیازمند اجرا می‌شود

سمنان (پانا) - جانشین سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با بیان اینکه دشمن به دنبال از بین بردن وحدت ملی است، گفت طرح همشاگردی مهربان ویژه دانش‌آموزان نیازمند اجرا می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۰۴۹۱۳
لینک کوتاه کپی شد
طرح همشاگردی مهربان ویژه دانش‌آموزان نیازمند اجرا می‌شود

منصور شوقانی در نشست خبری به مناسبت هفته دفاع مقدس، با اشاره به طرح ویژه همکلاسی مهربان عنوان کرد: طرح همکلاسی مهربان در آستانه بازگشایی مدارس در قالب تهیه هزار بسته لوازم التحریر ویژه دانش آموزان نیازمند و محروم است که از طریق بسیج دانش آموزی توزیع و پخش خواهد شد.

وی با عنوان اینکه به مناسبت چهل و سومین سالگرد دفاع مقدس ۴۳ برنامه اجرا خواهد شد، افزود: برنامه جهاد مقاومت از دیروز تا امروز و اجتماعی بزرگ نقش آفرینی جوانان در گام دوم انقلاب از برنامه های مهم به شمار می رود و امید است با تلاش و همکاری همکاران عزیز در این مجموعه، شاهد اجرای مطلوب این برنامه ها باشیم.

جانشین سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با عنوان این مطلب که اردوی راهیان نور برای فرهنگیان و دانش آموززان در هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود، بیان کرد: فرهنگیان و یک گروه چهل نفره از دانش آموزان در این برنامه شرکت خواهند کرد و از دستاورد های انقلاب اسلامی بازدید خواهند کرد و این اردو در کاشان نیز برگزار خواهد شد.

شوقانی در ادامه ضمن رونمایی از کتاب عکس شهدا و دفاع مقدس اضافه کرد: کتابی با تصاویر و جلوه ناب از دفاع مقدس و دلاوری های 3 هزار شهید استان در هفته مقدس رونمایی خواهد شد.

وی همچنین مهمترین برنامه را بزرگداشت کنگره سه هزار شهید استان سمنان دانسته و افزود: سال آینده سمنان میزبان کنگره سه هزار شهید استان خواهد بود و برنامه های بسیار خوب و مهمی در این راستا در حال اجرا است.

دانش آموز خبرنگار: طاها یزدانیان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار