اولویت ما آموزش و پرورش، در راستای ساحت‌های تربیتی است

تبادکان(پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه تبادکان در جلسه توجیهی مدیران مدارس منطقه که با محوریت پروژه مهر و بازگشایی مدارس در مجتمع آموزشی فرهنگی امام حسن مجتبی علیه السلام برگزار شد، گفت اولویت ما آموزش و پرورش و در راستای ساحت‌های تربیتی است.

کد مطلب: ۱۴۰۴۶۹۷
لینک کوتاه کپی شد
اولویت ما آموزش و پرورش،  در راستای ساحت‌های تربیتی  است

محمد حسین عبدالهی مدیر آموزش و پرورش منطقه تبادکان عنوان کرد: ماه مهر ۱۴۰۲ با مهر مهدوی فرا می‌رسد، هر ساله آموزش و پرورش از ابتدای تابستان پروژه مهر را آغاز می‌کند کارگروه‌های چندگانه‌ای برای سازماندهی نیروی انسانی، تجهیزات و فضاهای آموزشی اجرا شده است و به زودی آموزش و پرورش منطقه تبادکان با عنوان دیگری شروع به کار خواهد کرد.

وی بیان کرد: منطقه پهن پیکر تبادکان دارای بیشترین تعداد دانش آموز در سطح کشور است و با پیش بینی که انجام شده است، ۵۰ کد واحد آموزشی جدید به تعداد مدارس ۸۰۰ گانه ی ما اضافه خواهد شد.

وی ادامه داد: جلسه توجیهی برای مدیران به جهت آمادگی کامل مدارس برای آغاز مهر و شروع سال تحصیلی خوب و با نشاط برگزار می گردد و امیدواریم با تلاش و همت تمامی همکاران به ویژه مدیران مدارس که نقش اصلی ومهمی را در نظام تعلیم و تربیت بر عهده دارند بتوانیم پذیرای بیش از ۱۶۰ هزار دانش آموز در تبادکان باشیم.

وی در پایان گفت: به نوبه خود از پشتیبانی وزارت و اداره کل، خیرین مدرسه ساز، خیرین مدرسه یار و معلمانی که در ۸۱ گروه جهادی در تبادکان خدمت کردند سپاسگزارم و از خداوند منان، آرزوی صحت و سلامتی برای آنها خواستارم.

دانش آموز خبرنگار: فاطمه سادات نوریان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار