رئیس فدراسیون هندبال خبر داد؛

غیبت ۲ لژیونر هندبال ایران در بازی‌های آسیایی

تهران (پانا) - رئیس فدراسیون هندبال گفت باشگاه آلمانی و رومانیایی برای پیوستن ۲ لژیونر ایرانی با فدراسیون هندبال همکاری نکردند، این موضوع شوک بزرگی برای هندبال کشور بود.

کد مطلب: ۱۴۰۴۶۱۵
لینک کوتاه کپی شد
غیبت ۲ لژیونر هندبال ایران در بازی‌های آسیایی

علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال در جریان آخرین تمرین تیم ملی هندبال اعزامی به بازی‌های آسیایی هانگژو، اظهار کرد: آخرین تمرین تیم ملی هندبال به بازی‌های آسیایی را پشت سر گذاشتیم.

رئیس فدراسیون هندبال افزود: این مرحله تمرین همزمان بود با حضور کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان که بعد از رای اعتماد مجلس شورای اسلامی در تمرینات این تیم حضور پیدا کردند.

پاکدل تأکید کرد: متاسفانه قبل از حضور در بازی‌های آسیایی با مشکلاتی مواجه هستیم یکی از این مشکلات غیبت ۲ لژیونر هندبال کشورمان است.

رئیس فدراسیون هندبال بیان کرد: باشگاه آلمانی و رومانیایی برای پیوستن ۲ لژیونر ایرانی با فدراسیون هندبال همکاری نکردند. این موضوع شوک بزرگی برای هندبال کشور بود.

پاکدل با اشاره به اینکه تیم ملی هندبال کشورمان در بازی‌های آسیایی در گروه مرگ قرار دارد، اضافه کرد: تیم ملی هندبال ایران با تیم‌های عربستان و ژاپن در گام اول در بازی‌های آسیایی هم گروه است.

رئیس فدراسیون هندبال با تأکید بر اینکه تمام تلاش ما کسب مدال در بازی‌های آسیایی است، گفت: ولی این موضوع باعث نمی‌شود دست از تلاش برداریم.

پاکدل اظهار کرد: بعد از بازی‌های آسیایی کار بسیار سختی را در مسابقات انتخابی المپیک پیش رو داریم. آسیا یک سهمیه برای المپیک است و به همین خاطر مسیر سختی را پیش رو داریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار