با حضور ریاست محترم جمهوری صورت گرفت:

تحویل ۲۳ پروژه آموزشی و پرورشی استان زنجان

زنجان (پانا) - آیین تحویل همزمان ۲۰۰۰ پروژه آموزشی و پرورشی در سراسر کشور با حضور ویدئو کنفرانسی رئیس جمهور و وزیر آموزش و پرورش برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۰۴۵۹۶
لینک کوتاه کپی شد
تحویل ۲۳ پروژه آموزشی و پرورشی استان زنجان

ابوالفضل رفیعی، معاون سیاسی، امنیتی استاندار زنجان در آیین تحویل ۲۳ مدرسه در مناطق و نواحی ۱۴گانه آموزش و پرورش استان زنجان گفت: در راستای تقویت آموزش و پرورش، در حوزه سخت افزاری و نرم افزاری اقدامات گسترده ای صورت گرفته است که نتیجه باید در خروجی آن که همان تربیت دانش آموز در تراز انقلاب اسلامی است خود را نشان دهد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با اشاره به اینکه عوامل گوناگونی در تعلیم و تربیت دانش آموزان به‌عنوان آینده سازان کشور مؤثر است، گفت: مدیران و معلمان آموزش و پرورش به عنوان دستگاه و کارخانه عظیم انسان سازی، نقش محوری و بسیار مهمی در این زمینه دارند.

وی گریزی به فعالیت گسترده دشمنان برای ناامید کردن قشر نوجوان و جوان زد و گفت: طی سال های گذشته و به دنبال ناامیدی دشمن از تعرض نظامی و جنگ سخت، تضعیف و تغییر نظام در قالب جنگ ترکیبی و به ویژه جنگ شناختی مورد توجه دشمن قرار گرفت.

رفیعی با بیان اینکه علت تکاپوی دشمن، پیشرفت و اقتدار مستمر کشور بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و داعیه تمدنی نظام اسلامی است، گفت: دشمن با جنگ روانی و دروغ های بزرگ و انتشار گسترده آن با توجه به برتری رسانه‌ای، به دنبال بی هویت کردن نسل جدید و ایجاد یاس و ناامیدی در میان اقشار مختلف مردم است و در نقطه مقابل ما هم باید در راستای تقویت هویت دینی و ملی و نیز ایمان و امید نسل جدید تلاش کنیم.

وی با اشاره به اینکه دشمن در این جنگ به دنبال ایجاد و تعمیق نارضایتی است، گفت: معلمان و مدیران در خط مقدم این جنگ قرار دارند و بایستی با دشمن شناسی، اقدام به تبیین صحیح واقعیات و افتخارات کشور عزیزمان کرده و در راستای تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی و ساخت ایران قوی از طریق دانش‌آموزان اهتمام داشته باشند.

«حمیدرضا اسلامی» مدیرکل نوسازی مدارس استان رنجان هم در حاشیه این مراسم گفت: از مجموع ۲ هزار پروژه آموزشی و پرورشی کشور که امروز با حضور رئیس جمهور به صورت متمرکز و از طریق ویدئو کنفرانس افتتاح شد، ۲۳ پروژه شامل ۱۱۹ کلاس درس، با بیش از ۱۳۱۷۷ مترمربع زیربنا، سهم استان زنجان در مناطق و نواحی ۱۴گانه آموزش و پرورش استان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار